Updaten van iOs met redsnow discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik heb een weekje geleden mijn Iphone 3g gejailbreakt en geunlocked. Er stond 4.1 op en dacht toen, ach laten we 4.1 er maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Updaten van iOs met redsnow
Hallo!
Ik heb een weekje geleden mijn Iphone 3g gejailbreakt en geunlocked. Er stond 4.1 op en dacht toen, ach laten we 4.1 er maar opstaan. Nu begin ik toch te merken dat 4.1 te traag is en daarom wil ik overstappen op 4.2.1 . Hoe moet ik dit precies aanpakken met Redsnow 0.9.6b5? De iPad baseband enz staan er al op! Mvg, Joris |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Updaten in iTunes naar 4.2.1 en vervolgens met Redsn0w jailbreaken.
Dat staat ook mooi uitgelegd in een van de handleidingen op het forum bij deze dus ook een slotje // Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Updaten van IOS 4.1 na 4.2.1 ? | Kale_Hollander | iPhone algemeen | 7 | 14-05-11 01:31 |
iPhone: iOS updaten met behoud van alles | snipebase | Jailbreak | 1 | 13-02-11 15:33 |
iPhone 3G: Updaten van iOs met redsnow | Paraprozac | Unlock | 0 | 09-12-10 19:34 |
iPad: iPad updaten van IOS 3.2 jailbreak naar IOS 4.2.1 | KSH | Jailbreak | 0 | 30-11-10 19:54 |
|
|