Updaten van IOS 4.1 na 4.2.1 ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb een (engelse) iphone 4 zonder simlock mijn toestel draait nu op IOS 4.1 en zou graag willen updaten na versie 4.2.1, dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Updaten van IOS 4.1 na 4.2.1 ?
hallo,
ik heb een (engelse) iphone 4 zonder simlock mijn toestel draait nu op IOS 4.1 en zou graag willen updaten na versie 4.2.1, dit ivm met bepaalde jailbreak applicaties. echter als ik mijn iphone in itunes wil updaten wil itunes mij gelijk de overstap na versie 4.3.2 laten maken is het mogelijk en eventueel hoe zou ik mijn toestel kunnen updaten na IOS 4.2.1?? ps. ik heb geen mac tot me beschikking (mocht ut nuttig zijn) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iPod, iPhone and iPad Firmware Download
ik weet niet of het echt helpt, maar je kan even hier kijken bij iPhone / iPod touch / iPad / Apple TV en dan zoeken naar 4.2.1 succes. |
|
||||
|
||||
Heb je SHSH blobs van 4.2.1?
|
|||
|
|||
Hoe kom ik er achter of ik SHSH blobs van 4.2.1 heb?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ja 4.2.1 heb ik nooit eerder erop gehad, 4.1 alleen nog ma, tja en daarvoor 4.0.2
ma k zal ff nieuwe versie van tinyUmbrella downloaden en ff kijke, gebruik dat programma praktisch nooit |
|
|||
|
|||
jep kassa tinyumbrella heeft um de SHSH van 4.2.1
en hoe moet ik nu verder dan om 4.2.1 te installeren?? |
|
|||
|
|||
ik heb hetzelfde geleuter, ik heb 4.1 (zo heb ik hem gekocht) nog nooit een jailbrake gedaan,maar wil naar 4.2 maar itunes wil direct naar 4.3* Ik wil dat niet. Ik heb de hosts file aangepast en de 4.2 gedownload maar itunes blijft weigeren. Ik wil gewoon upgraden naar 4.2 ! Ik krijg de 3194 error die je normaal krijgt als je wilt downgraden..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iOS updaten met behoud van alles | snipebase | Jailbreak | 1 | 13-02-11 15:33 |
Updaten van iOs met redsnow | Paraprozac | Jailbreak | 1 | 09-12-10 22:49 |
iPhone 3G: Updaten van iOs met redsnow | Paraprozac | Unlock | 0 | 09-12-10 19:34 |
iPad: iPad updaten van IOS 3.2 jailbreak naar IOS 4.2.1 | KSH | Jailbreak | 0 | 30-11-10 19:54 |
|
|