iPhone agenda leeg na eerste gebruik iCloud discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Help! Omdat outlook niet meer synct met m'n Iphone 4s dacht ik slim te doen en Icloud te gaan gebruiken. Resultaat is dat er 2 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone agenda leeg na eerste gebruik iCloud
Help!
Omdat outlook niet meer synct met m'n Iphone 4s dacht ik slim te doen en Icloud te gaan gebruiken. Resultaat is dat er 2 nieuwe agenda's zijn aangemaakt, thuis en werk, en dat mijn oude agenda's weg zijn. Iemand enig idee hoe ik ze weer terug kan krijgen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
agenda, eerste gebruik, icloud, sync, verdwenen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda leeg na inschakelen iCloud | Royofzo | iPad algemeen | 3 | 09-09-14 16:29 |
Agenda items kwijt bij aanmaken van iCloud account en uitschakelen van iCloud agenda | Jilly1982 | iPhone algemeen | 4 | 26-07-13 11:38 |
Iphone agenda met icloud agenda probleem! | bartjuhbb | iCloud | 6 | 04-06-13 12:15 |
ICloud; agenda leeg, maar contacts dubbel | spikebyt | iCloud | 3 | 29-10-11 12:10 |
merge yahoo agenda met iphone/icloud agenda | schauwers | iCloud | 0 | 23-10-11 23:48 |
|
|