iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Afsluiten van applicaties (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/1580-afsluiten-applicaties.html)

cruzzy 29-10-07 20:37

Afsluiten van applicaties
 
Misschien een rare vraag (vergeef me, ik heb mijn iphone pas een paar daagjes) maar hoe kan je applicaties e.d. echt sluiten. Want als je op de home knop drukt blijven ze nog wel draaien toch?

Spree 30-10-07 21:14

De home-knop langer ingedrukt houden totdat de applicatie sluit. Werkt ook bij vastgelopen programma's.

shorty 01-11-07 19:20

Komt nog bij dat het echt afsluiten van programma's eigenlijk niet nodig is.

cruzzy 02-11-07 15:21

Spree bedankt:D.
Maar waarom is het echt afsluiten van applicaties niet nodig? Lijkt me toch dat dat ten koste gaat van het RAM-geheugen??

shorty 06-11-07 01:34

In principe zou de iPhone daar mee overweg meoten kunnen. Maar idd, als je third party applicaties draait is het soms niet onverstandig om alles echt af te sluiten :)

Jack023 06-08-10 12:14

Het maakt volgens mij wel degelijk uit of je je programma's ECHT uitzet.
Bij mij stond TomTom dus nog aan op de achtergrond. Tsja dan is binnen een uur je batterij leeg.
Ik gebruik nu SBSettings. Dat is volgens mij het meest handige en overzichtelijke tot nu toe.

Er schreef iemand dat je ook de homeknop langer ingedrukt kunt houden om een programma af te sluiten. Maar als ik dat doe dan gaat bij mij de voice control aan.

Olio 08-08-10 10:47

Wat zij SBSettings eigenlijk ?

macron 08-08-10 11:04

[QUOTE= Er schreef iemand dat je ook de homeknop langer ingedrukt kunt houden om een programma af te sluiten. Maar als ik dat doe dan gaat bij mij de voice control aan.[/QUOTE]
Dubbel drukken op homeknop om in multitasking te komen. Dan het icoontje van het programma dat je wilt uitzetten even vasthouden ..... en dan gaan de icoontjes wiebelen. Nu alleen nog even op het verschenen minnetje "-" drukken .... en klaar

ButcherJF 08-08-10 13:02

Degene die jij quotet geeft inderdaad oude info, dat werkte onder eerdere firmwares (voor 3.x.x?).
Je kunt nog steeds een programma direct helemaal afsluiten, maar dat is een omslachtige manier: houd de home- en sleepbutton ingedrukt totdat de slider 'Zet uit' weergeeft. Laat beide knoppen los en druk de homebutton in totdat het bewuste programma afsluit.

Boeddha1939 10-08-10 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macron (Bericht 521468)
Dubbel drukken op homeknop om in multitasking te komen. Dan het icoontje van het programma dat je wilt uitzetten even vasthouden ..... en dan gaan de icoontjes wiebelen. Nu alleen nog even op het verschenen minnetje "-" drukken .... en klaar

Zou ik ook willen weten, gezocht op " SBsettings" maar helaas...
Boeddha:rolleyes:

rollotomassi 10-08-10 14:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Olio (Bericht 521446)
Wat zij SBSettings eigenlijk ?

idd...vraag ik me ook af.:confused:

Boeddha1939 10-08-10 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rollotomassi (Bericht 524814)
idd...vraag ik me ook af.:confused:

Jij wilde toch ook weten hoe je de SBSettings te vinden zijn?? of vergis ik mij???:(

rollotomassi 10-08-10 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boeddha1939 (Bericht 524833)
Jij wilde toch ook weten hoe je de SBSettings te vinden zijn?? of vergis ik mij???:(

Ja ik ben benieuwd wat dat nou precies is.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:45.