Afsluiten van applicaties discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien een rare vraag (vergeef me, ik heb mijn iphone pas een paar daagjes) maar hoe kan je applicaties e.d. echt sluiten. Want als je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Afsluiten van applicaties
Misschien een rare vraag (vergeef me, ik heb mijn iphone pas een paar daagjes) maar hoe kan je applicaties e.d. echt sluiten. Want als je op de home knop drukt blijven ze nog wel draaien toch?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De home-knop langer ingedrukt houden totdat de applicatie sluit. Werkt ook bij vastgelopen programma's.
|
|
||||
|
||||
Komt nog bij dat het echt afsluiten van programma's eigenlijk niet nodig is.
|
|
|||
|
|||
Spree bedankt.
Maar waarom is het echt afsluiten van applicaties niet nodig? Lijkt me toch dat dat ten koste gaat van het RAM-geheugen?? |
|
||||
|
||||
In principe zou de iPhone daar mee overweg meoten kunnen. Maar idd, als je third party applicaties draait is het soms niet onverstandig om alles echt af te sluiten
|
|
|||
|
|||
Het maakt volgens mij wel degelijk uit of je je programma's ECHT uitzet.
Bij mij stond TomTom dus nog aan op de achtergrond. Tsja dan is binnen een uur je batterij leeg. Ik gebruik nu SBSettings. Dat is volgens mij het meest handige en overzichtelijke tot nu toe. Er schreef iemand dat je ook de homeknop langer ingedrukt kunt houden om een programma af te sluiten. Maar als ik dat doe dan gaat bij mij de voice control aan. |
|
|||
|
|||
Wat zij SBSettings eigenlijk ?
|
|
|||
|
|||
[QUOTE= Er schreef iemand dat je ook de homeknop langer ingedrukt kunt houden om een programma af te sluiten. Maar als ik dat doe dan gaat bij mij de voice control aan.[/QUOTE]
Dubbel drukken op homeknop om in multitasking te komen. Dan het icoontje van het programma dat je wilt uitzetten even vasthouden ..... en dan gaan de icoontjes wiebelen. Nu alleen nog even op het verschenen minnetje "-" drukken .... en klaar
|
||||
|
||||
Degene die jij quotet geeft inderdaad oude info, dat werkte onder eerdere firmwares (voor 3.x.x?).
Je kunt nog steeds een programma direct helemaal afsluiten, maar dat is een omslachtige manier: houd de home- en sleepbutton ingedrukt totdat de slider 'Zet uit' weergeeft. Laat beide knoppen los en druk de homebutton in totdat het bewuste programma afsluit.
|
|||
|
|||
Citaat:
Boeddha |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Applicaties van iphone naar PC | keymaker | iPhone algemeen | 2 | 23-05-10 07:08 |
applicaties van itunes overzetten? | Quintenajax | iPhone Apps | 6 | 10-08-09 12:56 |
Opstarten en direct afsluiten applicaties... | Runaque | iPhone algemeen | 25 | 03-02-09 20:23 |
|
|