Connectie problemen na iOS 8 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal,na het updaten van mijn iphone 5 naar ios8 heb ik problemen met de iphone om te bellen via de carkit in de auto,toestel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Connectie problemen na iOS 8
Hallo allemaal,na het updaten van mijn iphone 5 naar ios8 heb ik problemen met de iphone om te bellen via de carkit in de auto,toestel verbind zich en koppelt zich met carkit maar bellen is onmogelijk zijn er nog mensen met dat probleem?
Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hetzelfde probleem
Ja, dat probleem ondervond ik vandaag ook met mijn 5S.
Er wordt wel verbinding gemaakt via Bluetooth, want Navigon geeft via Bluetooth aan waar ik heen moet rijden. Maar ik kan niet via Bluetooth bellen. Als ik Navigon uitschakel kan ik nog steeds niet handsfree bellen. Zucht.... Ik heb trouwens een Pioneer DEH-6200BT Ik zie bij Apple ook al meldingen van dit probleem: https://discussions.apple.com/message/26664625#26664625 https://discussions.apple.com/thread...art=0&tstart=0 Blijkbaar moet je alle netwerkinstellingen resetten: "The fix to your problem is: Reset your Network Settings on your iphone! I had the same issue with my Audi A6 as most have here. After resetting the Network Settings, it works like a charm!" Laatst gewijzigd door Petra@; 26-09-14 om 18:42. |
|
||||
|
||||
Hoi Petra,
Heb de netwerk instellingen gereset zonder dat het geholpen geeft,heb de iphone nog kunnen downgraden naar 7.1.2 en probleem was opgelost,misschien met de update 8.0.2 dat het in orde zal zijn ..... |
|
|||
|
|||
Citaat:
1) Log out of icloud on the iphone – SETTINGS, ICLOUD, SIGN OUT (AT BOTTOM) 2) Delete car/headset from iphone – SETTINGS, BLUETOOTH, SELECT DEVICE, FORGET THIS DEVICE 3) Reset network connections – SETTINGS, GENERAL, RESET, RESET NETWORK SETTINGS 4) Delete iphone from car memory 5) Restart phone 6) Pair to car/headset as normal 7) Log back into icloud to use icloud features |
|
||||
|
||||
iCloud zet je toch per onderdeel uit? Welke onderdeel zet je dan uit, of alle onderdelen?
Sorry at bottom, zie het nu ook |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn iPhone 4S ios 7.1 wil geen connectie maken met iTunes | Jssie | iPhone algemeen | 0 | 22-04-14 19:15 |
connectie problemen met carkit | cvdakker | iPhone algemeen | 6 | 16-04-12 14:49 |
van iOS 4.3.3 naar iOS 5 problemen | olivieb | iPhone algemeen | 0 | 13-10-11 00:07 |
Connectie problemen | robje33 | iPhone algemeen | 5 | 18-04-11 15:17 |
Apps crashen / dock connectie problemen | Thisnameistaken | iPhone Apps | 2 | 09-09-08 13:19 |
|
|