//

Probleem iphone 5S met Powershell gamecontroller

Probleem iphone 5S met Powershell gamecontroller discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond! Ik heb sinds gisteren de Logitech Powershell gamecontroller gekocht. En ik heb dit apparaat als aller eerste helemaal opgeladen. En ik had Bioshock maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-09-14, 21:28
WesleyPL WesleyPL is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 3
Standaard Probleem iphone 5S met Powershell gamecontroller

Goedenavond!

Ik heb sinds gisteren de Logitech Powershell gamecontroller gekocht. En ik heb dit apparaat als aller eerste helemaal opgeladen. En ik had Bioshock maar meteen aangeschaft. Alleen nu blijkt dus dat de gamecontroller helemaal niet werkt!

Het aanknopje van de gamecontroller uiteraard aangezet. Maar als ik hem aanzet blijft de controller heel even blauw, het logo aan de achterkant, en gaat dan weer uit. Met mijn Iphone 5S erin, en na het aanzetten van de controller reageert mijn Iphone 5S wel erop, de batterij begint dan met opladen (van de Iphone). Maar wanneer ik Bioshock open reageren de toetsen van de gamepad niet. Ik heb ook nog geprobeerd met een ander spel, namelijk, Limbo. Maar ook hier reageert de gamepad niet op.

Ik heb op mijn Iphone 5S IOS 8 staan. Op Twitter las ik maar 2 reacties van 2 engelse mensen die ook de logitech powershell hadden met IOS8, en dat de gamecontroller het niet meer deed.

Hebben meer mensen dit probleem? Of moeten we wachten tot Apple met een update komt? Of doe ik zelf iets verkeerd?

Ik hoor het graag! Thanks!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:34.