iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 5 reageert niet meer na resetten (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/158178-iphone-5-reageert-niet-meer-na-resetten.html)

JackyLam 22-09-14 13:22

iPhone 5 reageert niet meer na resetten
 
Hallo,
Mijn iphone 5 werkt al enige tijd niet meer optimaal. Heb vaak problemen met apps die uit gaan voordat ze uberhaupt zijn opgestart. Het verbinden met Wi-Fi is ook een probleem. Zelfs thuis kan het zijn dat de Wi-Fi verbinding er mee kapt, terwijl mijn ipad ernaast het wel normaal doet. Hierdoor ben ik binnen 3 dagen al door meer dan de helft van mijn data bundel heen. Ook valt hij soms uit terwijl accu nog rond 50% vol zit.

Afgelopen donderdag iOS 8 update gedaan. Maar gisteren had ik er echt genoeg van en besloot dus toch maar iphone te resetten. Nooit eerder problemen met het resetten gehad van mijn oude iphone en ipad…tot gisteren dus.

Hij staat nu constant op het scherm met het appeltje en verder reageert verder op niks. Aan-en uitzetten gebeurt niks, springt gewoon weer op scherm met het appeltje. Batterij gisteren leeg laten gaan maar ook dan krijg ik hetzelfde scherm terug wanneer ik hem weer oplaad. Ook reageert iTunes er niet meer op als ik het aansluit op macbook.

Ik heb topic ‘iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm’ doorgenomen en zag dat programs zoals iBrickr, IphoneBrowser of Winscp kon werken. Deze heb ik op gezocht maar voor zo ver ik het kon vinden zijn ze allemaal niet Mac-compatible.

Iemand enig idee wat hier mis mee is voordat ik naar Apple winkel stap?:confused:

Guest-20180925190238 22-09-14 13:32

Ik ben niet zeker wat je bedoelt met "resetten". Hoe dan ook sluit de iPhone met de originele Lightning kabel aan de originele lader aan. Voer dan een harde reset uit.

JackyLam 22-09-14 15:06

hallo, Ik had gisteren 'Reset all settings' gedaan.

Nadat iphone batterij leeg was had ik die idd aangesloten met originele kabel aan de orginele lader maar ook dat heeft niet geholpen. Harde reset is nu het enige waarop hij aan en uit gaat. Alleen standby-knop reageert ie namelijk ook niet.

RWK 22-09-14 15:10

iPhone in DFU mode zetten en dan restoren naar of iOS 7 of iOS 8.

Guest-20180925190238 22-09-14 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JackyLam (Bericht 973627)
Harde reset is nu het enige waarop hij aan en uit gaat.

Dat betekent dat iBoot nog werkt. Zolang iOS niet opstart wordt de accu heel langzaam met een lage laadstroom ongecontroleerd geladen. Op het ogenblik dat de bootspanning hoog genoeg is (3.7 V) zou de iPhone moeten opstarten.

JackyLam 22-09-14 15:37

THANKS!! Er zit weer leven in me phone.

RWK 22-09-14 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JackyLam (Bericht 973638)
THANKS!! Er zit weer leven in me phone.

En hoe heb je het opgelost?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:22.