//

iPhone 5 reageert niet meer na resetten

iPhone 5 reageert niet meer na resetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iphone 5 werkt al enige tijd niet meer optimaal. Heb vaak problemen met apps die uit gaan voordat ze uberhaupt zijn opgestart. Het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-09-14, 14:22
JackyLam JackyLam is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 3
Standaard iPhone 5 reageert niet meer na resetten

Hallo,
Mijn iphone 5 werkt al enige tijd niet meer optimaal. Heb vaak problemen met apps die uit gaan voordat ze uberhaupt zijn opgestart. Het verbinden met Wi-Fi is ook een probleem. Zelfs thuis kan het zijn dat de Wi-Fi verbinding er mee kapt, terwijl mijn ipad ernaast het wel normaal doet. Hierdoor ben ik binnen 3 dagen al door meer dan de helft van mijn data bundel heen. Ook valt hij soms uit terwijl accu nog rond 50% vol zit.

Afgelopen donderdag iOS 8 update gedaan. Maar gisteren had ik er echt genoeg van en besloot dus toch maar iphone te resetten. Nooit eerder problemen met het resetten gehad van mijn oude iphone en ipad…tot gisteren dus.

Hij staat nu constant op het scherm met het appeltje en verder reageert verder op niks. Aan-en uitzetten gebeurt niks, springt gewoon weer op scherm met het appeltje. Batterij gisteren leeg laten gaan maar ook dan krijg ik hetzelfde scherm terug wanneer ik hem weer oplaad. Ook reageert iTunes er niet meer op als ik het aansluit op macbook.

Ik heb topic ‘iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm’ doorgenomen en zag dat programs zoals iBrickr, IphoneBrowser of Winscp kon werken. Deze heb ik op gezocht maar voor zo ver ik het kon vinden zijn ze allemaal niet Mac-compatible.

Iemand enig idee wat hier mis mee is voordat ik naar Apple winkel stap?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-09-14, 14:32
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben niet zeker wat je bedoelt met "resetten". Hoe dan ook sluit de iPhone met de originele Lightning kabel aan de originele lader aan. Voer dan een harde reset uit.
  #3  
Oud 22-09-14, 16:06
JackyLam JackyLam is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 3
Standaard

hallo, Ik had gisteren 'Reset all settings' gedaan.

Nadat iphone batterij leeg was had ik die idd aangesloten met originele kabel aan de orginele lader maar ook dat heeft niet geholpen. Harde reset is nu het enige waarop hij aan en uit gaat. Alleen standby-knop reageert ie namelijk ook niet.
  #4  
Oud 22-09-14, 16:10
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

iPhone in DFU mode zetten en dan restoren naar of iOS 7 of iOS 8.
  #5  
Oud 22-09-14, 16:14
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JackyLam Bekijk bericht
Harde reset is nu het enige waarop hij aan en uit gaat.
Dat betekent dat iBoot nog werkt. Zolang iOS niet opstart wordt de accu heel langzaam met een lage laadstroom ongecontroleerd geladen. Op het ogenblik dat de bootspanning hoog genoeg is (3.7 V) zou de iPhone moeten opstarten.
  #6  
Oud 22-09-14, 16:37
JackyLam JackyLam is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 3
Standaard

THANKS!! Er zit weer leven in me phone.
  #7  
Oud 22-09-14, 17:05
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JackyLam Bekijk bericht
THANKS!! Er zit weer leven in me phone.
En hoe heb je het opgelost?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na resetten werkt iphone niet meer rox1908 iPhone algemeen 0 10-10-10 17:06
Iphone start niet meer. Hoe te resetten zonder aanknop? erikroeier iPhone algemeen 15 04-05-10 19:36
iphone 3g niet meer te resetten verschel iPhone algemeen 7 02-08-08 20:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:15.