Batterylife en GPS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Binnenkort zal ik mijn TomTom navigatie gaan vervangen door de iPhone 6 Plus. Tenminste dat is het idee. Ik lees bij alle navigatie apps namelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Batterylife en GPS
Binnenkort zal ik mijn TomTom navigatie gaan vervangen door de iPhone 6 Plus. Tenminste dat is het idee.
Ik lees bij alle navigatie apps namelijk dat het gebruik van GPS schadelijk of negatief is voor de levensduur van de batterij. Wat ik mij afvraag: bedoelt men met levensduur het moment van de lader halen totdat de iPhone uitvalt, of het moment van de iPhone kopen totdat de batterij niet meer werkt? Ik zal de Iphone constant aan een lader hebben hangen in de auto wanneer er een navigatie app open staat, is dit dan ook nog steeds nadelig voor de batterij (omdat deze constant geladen wordt, maar ook veel stroom uit de accu wordt ontnomen)? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ok, dus ik neem dan aan dat alle apps het verkeerd hebben en ik dus waze kan gebruiken aan de lader zonder de levensduur van de accu te verkorten?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor het overige heb ik hier nog een test iPhone 5 die praktisch constant aan een USB-poort van een Mac hangt. De accu is nog in picobello toestand na twee jaar. Succes gewenst met Waze. |
|
|||
|
|||
Precies hier dezelfde ervaring. Ik gebruik al jaren de TomTom app (incl. laden in de auto) en nog nooit gemerkt dat mijn batterij er slechter van geworden is.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad mini - wat is jouw batterylife? | MeesterBas | iPad algemeen | 19 | 08-03-13 22:52 |
iPhone 4 Batterylife: Ervaringen | AeronNL | iPhone algemeen | 282 | 24-12-10 00:09 |
Batterylife FW3.2.1... | AeronNL | iPad algemeen | 1 | 03-08-10 08:56 |
|
|