Kan microfoon voor niet aanzetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wilde vanmiddag spraakbericht via whats app sturen. Kreeg melding dat ik eerst microfoon in privacy moest aanzetten. Ben naar instellingen gegaan,toen naar privacy en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan microfoon voor niet aanzetten
Ik wilde vanmiddag spraakbericht via whats app sturen. Kreeg melding dat ik eerst microfoon in privacy moest aanzetten.
Ben naar instellingen gegaan,toen naar privacy en toen kopje microfoon. Maar er staat geen enkele app, dus ik kan niks aanvinken. Heb wijzigingen bij beperkingen al toegestaan maar helpt niet. Wat kan ik doen? Dochter wil haar vader heel graag berichtjes sturen die voir werk weg is. Hopelijk kunnen jullie helpen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zet beperkingen eens helemaal uit en probeer het dan opnieuw. Werkt dat?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan Wi-Fi niet aanzetten bij instellingen | IphoneIpodTouch | iPhone algemeen | 4 | 20-02-13 14:50 |
kan Wi-Fi op mijn iphone 4 niet aanzetten | tvtje | iPhone algemeen | 11 | 04-12-12 14:05 |
startknop blokkeert: kan toestel niet meer uit/aanzetten | demeulpa | iPhone algemeen | 1 | 23-08-11 12:48 |
Kan Wi-Fi niet aanzetten | -dp- | Wi-Fi | 31 | 18-11-09 21:02 |
Kan bluetooth niet meer aanzetten | bmaurits | iPhone algemeen | 4 | 04-11-08 15:14 |
|
|