Iphone 4s, apps bijwerken lukt niet opnieuw downloaden ook niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb sinds een week een iphone 4s. Ik heb geen ervaring met apple apparaten. Nu is het zo dat ik melding kreeg dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4s, apps bijwerken lukt niet opnieuw downloaden ook niet
Hallo, ik heb sinds een week een iphone 4s. Ik heb geen ervaring met apple apparaten. Nu is het zo dat ik melding kreeg dat ik whatsapp en pinterest moest bijwerken. Dat heb ik in gang gezet maar hij bleef maar ' rondjes' draaien. Nu na 2 dagen is het nog niet gelukt. Ik heb whatsapp er helemaal afgegooid met de gedachte dat ik die weer kon dowloaden in de store. Helaas lukt dat nu ook niet. Ik begrijp er niks meer van. Overigens heb ik wel gewoon internet verbinding. Eerder deze week had ik problemen door Upc en kon ik icloud niet installeren. Iemand nog een tip?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je eerder problemen had met UPC, werkt je Wi-Fi netwerk dan wel (goed)?
Safari werkt wel goed, b.v.? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apps downloaden lukt niet meer | kimbruinsma | iPhone Apps | 0 | 18-08-14 16:10 |
App store apps downloaden lukt niet Iphone 5 | selocan | iPhone Apps | 4 | 02-10-13 21:47 |
Betaalde apps downloaden lukt niet | Zwanzibar | iPhone Apps | 0 | 29-10-12 19:36 |
Item groter dan 20MB, maar downloaden lukt ook niet met iTunes. | Hayalet | iTunes | 0 | 22-12-11 23:24 |
Apps downloaden lukt niet?! | VictorClabbers | iPhone Apps | 0 | 10-06-11 19:20 |
|
|