Krijg iphone 5s niet gekoppeld aan mac via bluetoot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg mijn iphone5s niet gekoppeld aan mijn macbook pro van 2013 Ik heb de beta van yosemity geinstalleerd op mijn mac en op mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Krijg iphone 5s niet gekoppeld aan mac via bluetoot
Ik krijg mijn iphone5s niet gekoppeld aan mijn macbook pro van 2013
Ik heb de beta van yosemity geinstalleerd op mijn mac en op mijn iphone heb ik ios8.02. Op mijn mac zie ik bij bleu tooth voorkeuren mijn iphone staan maar als ik op koppel druk krijg ik geen verbinding. Op mijn iphone zie ik bij gekoppelde apparaten mijn mac staan Op het moment dat ik mijn mac probeer te koppelen komt mijn mac nogmaals zichtbaar op mijn iphone. Echterde 2e geeft aan dat verbinding mislukt is. Ik kan hierbij aangeven vergeet dit apparaat Maar de eerste in de lijst krijg ik er niet uit. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Deze connectie heb ik toch nodig om gebruik te maken van hand off?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Verwijder die iPhone maar uit de BT instellingen op de Mac. |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iphone verwijderd bij bt instellingen op mijn macbook.
Maar handoff en continuity doen het nog steeds niet |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Er is een bleutooth bug vanaf IOS8 kijk maar eens in de amerikaans forums.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Denk dat die bewuste bluetooth "bug" niet zozeer een bug is maar eerder dat er wat instellingen verkeerd gereset worden. Het issue is prima op te lossen wanneer de gehele bluetooth omgeving (apparaat, auto) gereset wordt en opnieuw gepaired wordt. En genoeg mensen hebben volstrekt geen problemen met bluetooth (mijzelf incluis).
|
Labels |
bluetooth pairing |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Help: krijg mijn iphone niet en mijn ipad wel gekoppeld aan itunes. | Ddeswijzen | iTunes | 3 | 01-04-13 17:30 |
Nummer wat niet van mij is is gekoppeld aan imessage en facetime | Panny88 | iPhone algemeen | 2 | 28-11-12 12:33 |
ik krijg zomaar me iphone 4 niet meer aan (weet waar het aan ligt) | dannyaxe | iPhone algemeen | 10 | 12-10-11 20:11 |
Nieuwe Itunes, Iphone nog niet aan me Pc gekoppeld | bababakkus | iTunes | 6 | 31-12-08 00:38 |
Nummer laten zien gekoppeld aan contacten | iFilip | iPhone algemeen | 2 | 01-03-08 18:43 |
|
|