iPhone 6 plus blijft laden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het bij jullie ook het geval dat wanneer jullie iPhone volledig 100% is opgeladen, dat het bliksemtekentje blijft staan? Normaal zou er een stekkertje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 6 plus blijft laden
Is het bij jullie ook het geval dat wanneer jullie iPhone volledig 100% is opgeladen, dat het bliksemtekentje blijft staan? Normaal zou er een stekkertje moeten komen maar het blijft bij mij dus op een bliksem staan bij 100% na uren en uren. Kan dit kwaad? of zou er iets aan mijn batterij mankeren?
Iemand die me wat wijzer kan maken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb op mijn werk mijn iPhone altijd in een dock staan, en daar staat ook gewoon het bliksemtekentje hoor. het is me nog nooit opgevallen dat daar een stekker stond (iPhone4, iOS 7)
|
|
|||
|
|||
Zijn er nog mensen die dit voorhebben? Zou mijn batterij of iphone wat mankeren hierdoor?
|
|
|||
|
|||
Overigens, ook m'n iPad houdt gewoon het bliksemtekentje als hij al volledig opgeladen is, dus ik denk niet dat je er een mankement achter moet zoeken
edit: of is dat in iOS8 anders dan in 7?? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dit is veranderd sinds iOS 7. Het bliksemschicht icoontje blijft staan. Ik voel meestal gewoon even aan de adapter en als die afgekoeld is schat ik 'm volledig geladen.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je kan natuurlijk de batterij d'r ook uitprutsen en aan een ampère meter hangen...
Tuurlijk is dat zo !!! Van het moment dat de iPhone is opgeladen heeft ie minder stroom nodig... Stroom=warmte...en dus koelt de adaptor af...
|
|||
|
|||
Ik kijk ook of hij op 100% staat en voel dan aan de lader en is die koel dan is die klaar.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Haha oke! Ja, het enige wat ik mij afvroeg was waarom het bliksemtekentje bleef staan op 100% en geen stekkertje zoals vroeger xp maar blijkbaar is dat stekkertje dus weg sinds iOS7 en blijft het bliksemtekentje staan xp
|
|
|||
|
|||
Vanaf hij op 100% staat ga ik ervan uit dat hij opgeladen is, ik ga niet voelen of de adapter warm of koud is... o_O
Vanaf 100% begint hij trouwens toch gewoon te "verbruiken" tot hij op 97% valt en uiteindelijk terug tot 100% laadt. |
|
|||
|
|||
Huh? Dat heb ik nog nooit gezien hoor, als ik de iPhone of iPad oplaadt tot 100% blijft die 100%.
|
|
|||
|
|||
Ik had regelmatig met iOS 7 als mijn iPhone volledig was opgeladen tot 100% en ik hem loskoppelde er ineens 97% kwam te staan. Nu ik iOS 8 heb, heb ik dit probleem niet weer gehad.
|
|
|||
|
|||
Ja dat wel maar na hard reset gaf hij bij mij dan terug 100. Kalibratie-probleem...?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Met iOS 8 heb ik dit nog niet weer gehad. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone blijft laden, dan het apple logo, doet 'ie het, gaat 'ie weer laden. | Sereentj | iPhone algemeen | 2 | 16-04-12 13:28 |
Youtube blijft laden.. | Hoody | iPad algemeen | 2 | 03-02-12 22:48 |
Iphone 4 blijft oude mail laden | crosstreet15 | iPhone algemeen | 2 | 18-12-11 12:23 |
Mijn Iphone blijft laden? | Ip0d | Archief | 6 | 27-03-11 13:38 |
iPhone AppStore via Wi-Fi blijft laden zonder resultaat | toontje | Wi-Fi | 0 | 05-04-10 16:26 |
|
|