VPN PPTP werkt niet op iPhone sinds iOS8 (en iPad) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand anders ook last dat de VPN verbinding op een iPhone en iPad niet meer werkt sinds iOS8 (en 8.0.2) uitgebracht is? Ik gebruik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
VPN PPTP werkt niet op iPhone sinds iOS8 (en iPad)
Heeft iemand anders ook last dat de VPN verbinding op een iPhone en iPad niet meer werkt sinds iOS8 (en 8.0.2) uitgebracht is? Ik gebruik normaal PPTP, maar ook L2TP wil niet werken. Op mijn laptop en PC van mijn werk werkt alles nog wel.
Ik heb al geprobeerd om een nieuw profiel aan te maken, maar dit maakt ook niks uit. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
vpn |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Whatsapp werkt niet meer op iPad met ios8 | cas835 | iPad Apps | 7 | 11-01-15 23:48 |
Comicbooklover werkt niet meer na IOS8 | Dirkteur | iPad Apps | 2 | 05-10-14 12:47 |
iMessage werkt niet meer naar behoren na installatie iOS8 | Maith | iPhone algemeen | 1 | 29-09-14 09:49 |
Personal Hotspot werkt niet na update iOS8 | paul0704 | iPhone algemeen | 2 | 24-09-14 01:47 |
Uploaden foto's niet meer mogelijk sinds ios8 | Maaikev4 | iPad algemeen | 0 | 22-09-14 13:47 |
|
|