iOS 8 iphone 5s dock connector geen geluid discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik merkte dat het geluid niet werkte .. en dat nadat ik de iphone van de dock connector had los gemaakt. Ik kan geen muziek ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iOS 8 iphone 5s dock connector geen geluid
ik merkte dat het geluid niet werkte .. en dat nadat ik de iphone van de dock connector had los gemaakt.
Ik kan geen muziek afspelen via de luidspreker , maar de beltoon / alarmtonen werken . De volume knop doet het niet meer , en als ik klik op Airplay icoon , zie ik mijn Apple TV-apparaten , en " Dock Connector " Het moet een software fout zijn, met iOS 7 ging alles prima. Hoe kan ik dit bij apple onder de aandacht brengen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Navigon: enkel geluid via dock connector? | Roy1980 | iPhone Navigatie | 4 | 07-04-12 13:11 |
Geen speaker geluid, schoonmaken connector? | Christiaanvr | iPhone algemeen | 2 | 07-01-12 17:41 |
Geen geluid bij iPhone 3G in Apple dock | Royofzo | iPhone algemeen | 1 | 26-10-10 23:03 |
geen geluid in dock | gompie23 | iPhone algemeen | 0 | 11-01-10 10:46 |
geen geluid via dock | jjm | iPhone algemeen | 5 | 11-03-09 20:26 |
|
|