IOS 8 - 2 telnummers komen allebei op 2 iphones uit. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gestoord probleem, mijn vrouw en ik hebben beide een iPhone. Allebei op IOS 8.02 en delen hetzelfde iTunes account. Als je mijn telnummer belt gaat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IOS 8 - 2 telnummers komen allebei op 2 iphones uit.
Gestoord probleem, mijn vrouw en ik hebben beide een iPhone. Allebei op IOS 8.02 en delen hetzelfde iTunes account. Als je mijn telnummer belt gaat deze over op zowel mijn iPhone als die van mijn vrouw. Hetzelfde gebeurt dus ook als je het nummer van mijn vrouw belt dan gaat deze ook over op beide iPhones. KPN gebeld en die zeggen dat het aan IOS8 ligt en dit KAN optreden wanneer je hetzelfde iTunes account gebruikt. De enige workaround die KPN bied is om twee verschillende iTunes accounts te gebruiken :-(
Kent iemand dit probleem en zijn er andere workarounds? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...via-wi-fi.html |
|
|||
|
|||
Thanks dat heeft het probleem opgelost
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Onmogelijk om uit DFU te komen | khalio15 | Jailbreak | 3 | 25-07-11 09:08 |
3gs uit engeland laten komen? | ivoback | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 02-11-09 01:33 |
iPhone: DFU of Restore mode, allebei niet! | PokerChina | Jailbreak | 12 | 23-09-08 10:24 |
telnummers op sim naar phone | cwsmdb | Archief | 8 | 27-02-08 21:09 |
|
|