Iphone 5: Sommige Apps werken niet meer. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem met mijn gejailbreakte iphone 5. Sinds kort werken er bepaalde apps niet meer. (zoals mail, rekenmachine, safari) Heeft iemand een oplossing ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5: Sommige Apps werken niet meer.
Ik heb een probleem met mijn gejailbreakte iphone 5. Sinds kort werken er bepaalde apps niet meer. (zoals mail, rekenmachine, safari) Heeft iemand een oplossing voor dit probleem? Meer mensen hebben dit probleem gehad, maar altijd na een update. Heb de laatste tijd geen udate gedownload en hij werkt nog op het oude 7.0.4.
Laatst gewijzigd door sjaakanaal; 09-10-14 om 00:13. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sommige apps werken niet op mobiel netwerk | aer0101 | iPhone algemeen | 3 | 15-10-12 17:07 |
Iphone 4s sommige apps openen niet meer | JurT | iPhone Apps | 6 | 14-11-11 21:32 |
Sommige iconen werken niet :S | prisjuh | Jailbreak apps en thema's | 4 | 24-10-10 17:01 |
Mac OS X: Sommige iTunes werken opeens niet meer | Rosa | iTunes | 8 | 13-10-07 13:10 |
|
|