iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone 5 met barst in scherm verkopen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/159143-iphone-5-barst-scherm-verkopen.html)

jberends84 10-10-14 14:35

Iphone 5 met barst in scherm verkopen
 
Goedemiddag!
Eigenlijk heb ik maar 1 korte vraag.. Wat denken jullie dat voordeliger zal uitvallen? Mijn iphone 5 met barst in het scherm verkopen, of eerst het scherm laten maken en dan verkopen? Het toestel is nog als nieuw verder maar wil graag een ander toestel..

faire4u 10-10-14 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jberends84 (Bericht 979150)
Goedemiddag!
Eigenlijk heb ik maar 1 korte vraag.. Wat denken jullie dat voordeliger zal uitvallen? Mijn iphone 5 met barst in het scherm verkopen, of eerst het scherm laten maken en dan verkopen? Het toestel is nog als nieuw verder maar wil graag een ander toestel..

Wat wil je voor het defecte hebben en wat wil je voor een gerepareerde iphone 5 hebben? Dan kan ik je zeggen wat je het beste kan doen. :-)
Als je het scherm laat maken en dan verkoop is het ongunstig, wanneer je het zelf doet en dan verkoop is de winst het grootst, aangezien het laten repareren hogere kosten meebrengt.

jberends84 10-10-14 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door faire4u (Bericht 979159)
Wat wil je voor het defecte hebben en wat wil je voor een gerepareerde iphone 5 hebben? Dan kan ik je zeggen wat je het beste kan doen. :-)
Als je het scherm laat maken en dan verkoop is het ongunstig, wanneer je het zelf doet en dan verkoop is de winst het grootst, aangezien het laten repareren hogere kosten meebrengt.

Nou het laten repareren gaat me ongeveer 90 euro kosten als ik het zo zie! Dus zal het dan de moeite zijn? Zelf het scherm maken is een stuk goedkoper maar ga ik zelf niet aan beginnen..

Scotth 11-10-14 12:31

Ik zou hem dan met barst verkopen. Ik heb vorige week nog een iPhone 5 met barst gekocht voor €250.

suzuki2002 11-10-14 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jberends84 (Bericht 979202)
Nou het laten repareren gaat me ongeveer 90 euro kosten als ik het zo zie! Dus zal het dan de moeite zijn? Zelf het scherm maken is een stuk goedkoper maar ga ik zelf niet aan beginnen..



65 euro kost het je als je weet waa je moet zijn

harmjan 11-10-14 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jberends84 (Bericht 979202)
Nou het laten repareren gaat me ongeveer 90 euro kosten als ik het zo zie! Dus zal het dan de moeite zijn? Zelf het scherm maken is een stuk goedkoper maar ga ik zelf niet aan beginnen..

En daarom geef ik er 100,00 want voor het zelfde geld komen er nog andere zaken aan het licht en dan wordt het een hele dure tweede hands iphone

peerenbooms 11-10-14 17:08

ja als je een ander toestel wilt dan is het een afweging wel of niet repareren.

In mijn opinie wordt er voor een iphone 5 met barst in het scherm nauwelijks geboden.
alleen de handige Jan zal bieden en zelf een nieuw scherm plaatsen, en dan duur verkopen,

Als je hem laat fixen (en er zijn genoeg zaakjes te vinden die dat graag willen doen), dan heb je een gezonde iPhone te koop en de groep geïnteresseerden is aanzienlijk groter.

Gegarandeerd dat je dan per saldo meer ontvangt met een gerepareerde dan met een kapotte iphone

ipeertje 11-10-14 17:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scotth (Bericht 979302)
Ik zou hem dan met barst verkopen. Ik heb vorige week nog een iPhone 5 met barst gekocht voor €250.

Dat zegt denk ik iets over jou...

Tegenwoordig kun je met gemak voor 250 een nette en onderhouden iPhone 5 kopen, zonder barst.

Starscreamer 13-10-14 10:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ipeertje (Bericht 979349)
Dat zegt denk ik iets over jou...

Tegenwoordig kun je met gemak voor 250 een nette en onderhouden iPhone 5 kopen, zonder barst.

Dan wil ik er meteen er een paar bestellen :d


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:53.