Iphone 5 met barst in scherm verkopen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag! Eigenlijk heb ik maar 1 korte vraag.. Wat denken jullie dat voordeliger zal uitvallen? Mijn iphone 5 met barst in het scherm verkopen, of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5 met barst in scherm verkopen
Goedemiddag!
Eigenlijk heb ik maar 1 korte vraag.. Wat denken jullie dat voordeliger zal uitvallen? Mijn iphone 5 met barst in het scherm verkopen, of eerst het scherm laten maken en dan verkopen? Het toestel is nog als nieuw verder maar wil graag een ander toestel.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je het scherm laat maken en dan verkoop is het ongunstig, wanneer je het zelf doet en dan verkoop is de winst het grootst, aangezien het laten repareren hogere kosten meebrengt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik zou hem dan met barst verkopen. Ik heb vorige week nog een iPhone 5 met barst gekocht voor €250.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En daarom geef ik er 100,00 want voor het zelfde geld komen er nog andere zaken aan het licht en dan wordt het een hele dure tweede hands iphone
|
|
|||
|
|||
ja als je een ander toestel wilt dan is het een afweging wel of niet repareren.
In mijn opinie wordt er voor een iphone 5 met barst in het scherm nauwelijks geboden. alleen de handige Jan zal bieden en zelf een nieuw scherm plaatsen, en dan duur verkopen, Als je hem laat fixen (en er zijn genoeg zaakjes te vinden die dat graag willen doen), dan heb je een gezonde iPhone te koop en de groep geïnteresseerden is aanzienlijk groter. Gegarandeerd dat je dan per saldo meer ontvangt met een gerepareerde dan met een kapotte iphone |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dan wil ik er meteen er een paar bestellen
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Barst in scherm iPhone 5 | BabetteV | iPhone algemeen | 14 | 05-03-14 11:59 |
Iphone 3g mega barst in me scherm | Blaze4life | iPhone algemeen | 2 | 23-08-10 15:57 |
Barst in scherm | wouter2190 | iPhone algemeen | 1 | 17-06-10 22:07 |
barst scherm Iphone | djvincon | iPhone algemeen | 2 | 16-10-08 14:10 |
barst in scherm !!! :( | dj_joske | Archief | 4 | 17-07-08 14:56 |
|
|