//

Klacht indienen bij apple

Klacht indienen bij apple discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 4s 16 gb is nu 13 maanden oud, de batterij loopt sinds een maand of twee geleden ineens snel leeg en wordt warm, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-10-13, 15:10
peterschreven peterschreven is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 1
Standaard Klacht indienen bij apple

Mijn iPhone 4s 16 gb is nu 13 maanden oud, de batterij loopt sinds een maand of twee geleden ineens snel leeg en wordt warm, de iPhone heb ik nu 4 x opgestuurd en retour gekregen van een apple servicepunt, telkens geven ze aan : power live batterij vervangen, het helpt niet !
Ik wordt niet snel gek, maar nu neig ik erg in die richting, dus ik wil een officiële klacht schriftelijk indienen, waar kan ik terecht ?
Je bent je mobiel nooit lang kwijt, maar snel terug en het is nog pet, dan mag ie van mij wat langer wegblijven, als ie maar goed gerepareerd wordt !
Andere tips zijn welkom wat de batterij betreft

Dank !

Gr, Peter
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-10-13, 15:12
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peterschreven Bekijk bericht
...dus ik wil een officiële klacht schriftelijk indienen, waar kan ik terecht ?
Apple - iPhone - Feedback
  #3  
Oud 11-10-14, 12:34
TheDutchCobra1 TheDutchCobra1 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 3
Standaard

Wat is ios 8.02 een ramp zeg.
Als apple hier niet snel wat aan doet, stop ik met die veel te dure troep.

Dit valt me zwaar tegen van apple. Zaken zijn slecht voor elkaar!
ios 7.1.2 was het beste ios tot nu toe.

Zonde dat apple zijn naam aan dit slechte besturingssysteem verkloot.
  #4  
Oud 11-10-14, 14:37
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheDutchCobra1 Bekijk bericht
Wat is ios 8.02 een ramp zeg.
Als apple hier niet snel wat aan doet, stop ik met die veel te dure troep.

Dit valt me zwaar tegen van apple. Zaken zijn slecht voor elkaar!
ios 7.1.2 was het beste ios tot nu toe.

Zonde dat apple zijn naam aan dit slechte besturingssysteem verkloot.

Mij zijn ze al een tijdje kwijt . Draai nu op android.
Maar zal apple een worst zijn .
Voor ons 10 anderen .

Andersom idem dito . Zullen.ook veel android gebruikers overstappen op apple .
Omdat ze slechte ervaringen hebben met android.
  #5  
Oud 11-10-14, 15:18
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suzuki2002 Bekijk bericht
Mij zijn ze al een tijdje kwijt . Draai nu op android.
Misschien dan eens tijd om je profiel aan te passen?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 oktober 2014 om 15:26 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheDutchCobra1 Bekijk bericht
Wat is ios 8.02 een ramp zeg.
Als apple hier niet snel wat aan doet, stop ik met die veel te dure troep.

Dit valt me zwaar tegen van apple. Zaken zijn slecht voor elkaar!
ios 7.1.2 was het beste ios tot nu toe.

Zonde dat apple zijn naam aan dit slechte besturingssysteem verkloot.
Toch vreemd om te zien dat je zelf de beslissing neemt om te updaten - terwijl je eigenlijk al erg tevreden was - en dat als het dan verkeerd uitpakt het in één keer veel te dure troep is....beetje kort door de bocht of niet?
  #6  
Oud 11-10-14, 20:42
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Op zich wel weer grappig. Op de dag van de lancering was op meerdere fora (ook hier volgens mij) al bekend door middel van meerdere artikelen dat je terughoudend moest zijn met iOS 8 op een 4s. Na de lancering kwamen er nog meer artikelen over compleet met tests waarin meer dan duidelijk stond wat je wachten stond met ios 8 op een 4s.
Tja, als je dan toch 8 installeerd op een 4s, moet je niet gaan zeuren dat het onder andere trager is geworden.
Dat was overigens ook met ios7 al zo. na een aantal updates werkte het een stuk soepeler op een 4s.
Maar goed, het toestel is tenslotte ook alweer 3 jaar oud (maakt niet uit dat jij hem korter in bezit hebt, het toestel is 3 jaar geleden op de markt gekomen). en in de smartphone markt is 3 jaar toch wel weer een poos.
Ik zou zeggen probeer eens een android toestel van 3 jaar oud te upgraden naar de allernieuwste versie. Succes.

ps. ik heb overigens ook een 4s, en ik heb me van te voren op meerdere sites ingelezen wat me te wachten stond met ios 8. dus ik heb wel geupdate, en ja ik hoop dat het nog wat sneller wordt. Maar van een 3 jaar oud toestel weet je nou eenmaal dat het een probleem kan worden met nieuwe operating systems en snelheid. Dat het gesupport wordt is 1, of het soepel en vlotjes loopt, dat is deel 2.
  #7  
Oud 11-10-14, 21:14
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blazez Bekijk bericht
Op zich wel weer grappig. Op de dag van de lancering was op meerdere fora (ook hier volgens mij) al bekend door middel van meerdere artikelen dat je terughoudend moest zijn met iOS 8 op een 4s. Na de lancering kwamen er nog meer artikelen over compleet met tests waarin meer dan duidelijk stond wat je wachten stond met ios 8 op een 4s.
Tja, als je dan toch 8 installeerd op een 4s, moet je niet gaan zeuren dat het onder andere trager is geworden.
Dat was overigens ook met ios7 al zo. na een aantal updates werkte het een stuk soepeler op een 4s.
Maar goed, het toestel is tenslotte ook alweer 3 jaar oud (maakt niet uit dat jij hem korter in bezit hebt, het toestel is 3 jaar geleden op de markt gekomen). en in de smartphone markt is 3 jaar toch wel weer een poos.
Ik zou zeggen probeer eens een android toestel van 3 jaar oud te upgraden naar de allernieuwste versie. Succes.

ps. ik heb overigens ook een 4s, en ik heb me van te voren op meerdere sites ingelezen wat me te wachten stond met ios 8. dus ik heb wel geupdate, en ja ik hoop dat het nog wat sneller wordt. Maar van een 3 jaar oud toestel weet je nou eenmaal dat het een probleem kan worden met nieuwe operating systems en snelheid. Dat het gesupport wordt is 1, of het soepel en vlotjes loopt, dat is deel 2.
Zou het eigenlijk kunnen dat er wat geluk mee gemoeid is? Anders gezegd, dat het toestel-gerelateerd is? Hier echt geen noemenswaardige problemen/ vertraging op de 4s.
  #8  
Oud 11-10-14, 22:22
Lucasvn's schermafbeelding
Lucasvn Lucasvn is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2013
Locatie: Etten-leur
Berichten: 101
Standaard

Inderdaad er zijn geen noemenswaardige problemen op de 4S op m'n iPad 2 is het iets anders
__________________
Once Apple, always Apple
  #9  
Oud 13-10-14, 09:10
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Nou, ik merk wel dat m'n 4s wat trager is. Sommige apps heb ik ook problemen mee gehad. zo wil de facebook app nog wel eens problemen geven met opstarten. Maar van die app zijn wel meer mensen die schrijven dat er problemen mee zijn (traag etc).
Voor de rest draait het eigenlijk wel goed.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
klacht aan Apple Nederland zenden bruchlee iPad algemeen 20 08-01-12 11:21
Klacht klantenservice Apple raza Chat en geruchten 1 14-11-11 10:39
Web-app indienen bij Apple chrishgk Ontwikkelen voor iOS 9 23-06-11 14:08
Handige tips voor het indienen van een klacht bij T-Mobile Channie Odido (T-Mobile) 0 01-07-10 07:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:00.