//
 
Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Ledenlijst
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Scotth Scotth is offline

Profielboodschappen

Profielboodschappen 1 t/m 3 van 3
  1. Scotth
    11-03-12 13:38
    Scotth
    Hallo, ga naar Dev-Team Blog. Onderaan het eerste nieuwsbericht staat de downloadlink voor Windows. Ga NOOIT een iPhone met simlock via iTunes updaten want dan verlies je je unlock permanent. Je moet dus redn0w openen en ' boot tethered' aanklikken. Dat met die gevey sim kan wel met jou baseband (4.10.01) maar wel een lastig verhaal.
  2. janvanderheuvel
    11-03-12 13:28
    janvanderheuvel
    Heee scotth
    bedankt dat je me wilt helpen , maar is het niet mogelijk om via een gevey card hem simlockvrij tekrijgen
    En die link dat je naar mij stuurde werkt niet ik krijg een pagina met erop staan "" site niet gevonden""

    Maaar met andere woorden zegt u eigelijk als mijn iphone via itus naar een andere software update dat ik hem dan krijg hoe die eerst was dat hij dan het beeld geeft van ativeren met de origineel simkaart.?????

    MvG
  3. janvanderheuvel
    11-03-12 13:24
    janvanderheuvel
    Heee scotth
    bedankt dat je me wilt helpen , maar is het niet mogelijk om via een gevey card hem simlockvrij tekrijgen
    En die link dat je naar mij stuurde werkt niet ik krijg een pagina met erop staan "" site niet gevonden""

    Maaar met andere woorden zegt u eigelijk als mijn iphone via itus naar een andere software update dat ik hem dan krijg hoe die eerst was dat hij dan het beeld geeft van ativeren met de origineel simkaart.?????

    MvG

Over mij

  • Mijn iDevice(s)
    Deze iOS-devices gebruik ik momenteel actief.
    Firmware iPhone
    7.0.4
    Firmware iPad
    7.0 beta
    Besturingssysteem
    Windows

Statistieken

Totaal aantal berichten
Profielboodschappen
Algemene informatie
  • Laatste activiteit: 06-03-16 10:16
  • Geregistreerd: 22-02-12

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:56.