iPhone gaat over op andere iPhone? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Siatuatie: Inkomend oproep (willekeurige beller) op iPhone 6 (iOS 8). Dezelfde oproep komt ook binnen op iPhone 5S (iOS 8). iPhones zitten beiden op hetzelfde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone gaat over op andere iPhone?
Siatuatie:
Inkomend oproep (willekeurige beller) op iPhone 6 (iOS 8). Dezelfde oproep komt ook binnen op iPhone 5S (iOS 8). iPhones zitten beiden op hetzelfde Wi-Fi netwerk. Als ik op de iPhone 5S de oproep beantwoord kan ik meeluisteren op de iPhone 6 (en andersom). Wtf? Wist niet wat ik meemaakte. We kunnen dus soort van groepsgesprek hebben? Iemand weet wat dit is, hoe dit kan, en hoe dit uitgeschakeld kan worden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
had het zelfde probleem met de iphone 6 en iphone 5s zet je face time uit op een van de toestellen dat komt dat je Apple account op meerdere toestellen gebruikt.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 oktober 2014 om 08:56 ---------- sory had het verkeerd, net wat timosha zegt Yep. Dat is Handoff/Conituinity. Zet Handoff uit op de iPhones. |
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
e-mailen vanuit andere app's gaat via Outbox (en niet rechtstreeks) | ToastNL | iPhone Apps | 0 | 04-09-10 22:19 |
|
|