HSDPA/grps instellingen in iPhone 3G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Weet iemand voor mij waar je de HSDPA of grps instellingen kan vinden? Heb vanmiddag mijn iPhone gekocht maar volgens mij (en het icoontje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
HSDPA/grps instellingen in iPhone 3G
Hey,
Weet iemand voor mij waar je de HSDPA of grps instellingen kan vinden? Heb vanmiddag mijn iPhone gekocht maar volgens mij (en het icoontje in het scherm) internet ik via GPRS.. Moet ik het nog ergens instellen of iets dergelijks? GPRS werkt wel gelijk. Ook kan ik nog niet inloggen bij T-mobile.. heeft het misschien iets met elkaar te maken? Heb al gezocht, maar kom uit bij de manier van gprs instellen in iPhone 1.0 Alvast bedankt, Nick Edit. Buiten werkt alles normaal Laatst gewijzigd door NickV1; 12-07-08 om 03:45. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja dit heb ik ook. Vrij irritant vind ikzelf
|
|
|||
|
|||
Ik had dit ook, iemand had een typefout gemaakt en stond op een relax 300 i.p.v. i-300 na veel bellen is het nu opgelost
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Buiten kan je wel HSPDA ontvangen en schakelt je iphone daar op over... je hoeft dus niks in te stellen dat heeft tmobile al voor je gedaan en over dat inloggen bij my tmobile... dit heeft er niks mee te maken, waarschijnlijk is je abbonement niet geheel geactiveerd en moet je een paar dagen wachten (ik kon pas 4 dagen nadat ik mijn abbo had afgesloten inloggen bij my tmobile) dus niks om je zorgen over te maken! als je nog vragen hebt: post maar of pm me |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone i-150 sim in UMTS/HSDPA USB-modem | music_explosion | Odido (T-Mobile) | 0 | 04-02-10 15:01 |
Snelheid Wi-Fi, GRPS meten. | forum.bericht | Jailbreak apps en thema's | 1 | 17-07-08 15:51 |
grps/edge bij mobistar | mxcrosserkeuh | Archief | 0 | 24-04-08 17:41 |
fw 1.1.2 grps niet meer werkend ? | smeevil | Archief | 0 | 18-12-07 16:21 |
***GRATIS*** GRPS icoontjes | sjowol | Jailbreak apps en thema's | 8 | 14-12-07 21:56 |
|
|