iOS 8.1dfu discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste apple experts Ik heb een iPhone 5 Vandaag ge-update naar iOS 8.1 maar na het crontroleren van de update starte de iPhone opnieuw op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS 8.1dfu
Beste apple experts
Ik heb een iPhone 5 Vandaag ge-update naar iOS 8.1 maar na het crontroleren van de update starte de iPhone opnieuw op en kwam er een rood apple logo in het scherm te staan met een iPhone lichting kabel er onder maar hij blijft hier in staan. Het grote probleem is dat ik de iPhone voorlopig niet kan aansluiten op een computer Is er een manier om de iPhone toch te kunnen opstarten ? Alvast bedankt ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb hetzelfde probleem! Hij vraagt om iTunes, dat heb ik niet omdat mijn laptop overleden is.. Wat nu??
|
|
||||
|
||||
Hij staat niet in DFU, maar in Recovery Mode.
Ik had dat vandaag ook op mijn iPhone 5 (iTunes crashte vlak daarvoor tijdens de update...) Ik had gelukkig wel een PC beschikbaar en via nogmaals shift-update kon ik de update alsnog succesvol afronden met iTunes.
|
|||
|
|||
Maar wat moet ik nu doen?
|
|
|||
|
|||
Je kan proberen om de iPhone met TinyUmbrella uit Recovery Mode te halen (maar daar heb je ook weer een computer met iTunes voor nodig). Ik ben echter niet zeker of dat nog werkt met iOS 7 en 8. Als het niet werkt zal er niets anders opzitten dan de iPhone met iTunes te herstellen.
|
|
|||
|
|||
Kan ik dan wel eerst mijn foto's er af halen ?
|
|
|||
|
|||
Moeilijk hé. Als je niet in de iPhone kan, kan je ook niet aan de foto's. Tijdens een herstel wordt alles gewist, ook de foto's. De plaatjes die in Fotostream staan krijg je wel terug na een herstel. Ook de plaatjes die in een iTunes/iCloud backup staan.
Misschien dat het zou lukken met progjes zoals iFunbox, DiskAid, enz... Met die Windows progjes heb ik helaas geen ervaring. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Moet hij wel een Comp tot zijn beschikking hebben, zoals ik het begrijp heeft hij dat voorlopig niet.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ja, een computer is dan inderdaad nodig, maar ik betwijfel of je zonder weer in een werkende toestand kunt komen. |
|
|||
|
|||
iphone blijft opstarten
ik heb op mijn iphone 5S daarstraks de update naar ios 8.1 gedaan maar na installatie startte hij terug op (apple logo in wit scherm) maar na enkele minuten veranderde het scherm plots naar een leeg blauw scherm, viel uit en het begon terug opnieuw, dit duurt nu al zo een uur of 2.
Als ik hem op de pc aansluit wordt hij niet herkent, niet door Itunes of niet door de pc, wat nu? Ik kan echt niet zonder! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem bij reservekopie na herstelling/downgrade naar IOS 5.1.1 van IOS 6 | LoveSebMagic | iPhone algemeen | 6 | 28-09-12 09:17 |
|
|