email probleem na IOS 8.1 (icloud popup) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren heb ik IOS 8.1 geinstalleerd. Ging allemaal prima en ben vooral erg blij met de terugkeer van de filmrol Maar heb nu wel een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
email probleem na IOS 8.1 (icloud popup)
Gisteren heb ik IOS 8.1 geinstalleerd. Ging allemaal prima en ben vooral erg blij met de terugkeer van de filmrol
Maar heb nu wel een zeer irritant email probleem. Zodra ik een nieuwe email wil opstellen krijg ik een popup met: "Log in bij iCloud. Voer het apple ID-wachtwoord in voor .....@......com" Voer iedere keer braaf ww in maar bij een volgende mail vraagt ie er weer om. Kan ook op annuleren klikken, dan kan ik gewoon mailen. Maar ik wil van die popup af Van alles gebrobeerd om dit te verhelpen maar probleem blijft |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer het volgende
Instellingen > icloud (ondergaan) log uit. Zet toestel uit en aan en log terug in Laatst gewijzigd door Werner1963; 23-10-14 om 13:50. |
|
|||
|
|||
@werner1963
Jaaaaa dit lijkt te werken. thanx man. Icloud uit en aan zetten, zo voor de hand liggend dat ik daar uiteraard zelf niet aan heb gedacht |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
email verdwijnt in Icloud | robbiewet | iCloud | 3 | 13-10-14 00:10 |
Mobireawards popup probleem | aspro | iPhone algemeen | 1 | 08-01-13 10:33 |
Email ICloud | Tommyyke | iCloud | 29 | 30-10-11 18:26 |
IOS 5 Email probleem | bossleox | iPhone algemeen | 1 | 17-10-11 20:49 |
iCloud email | BramStraatman | iCloud | 0 | 13-10-11 14:02 |
|
|