iphone 5c blauw kraak/tikt links in scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik ben ricardo ben 23 jaar heb sinds gister een iphone gekocht maar nu tikt / kraakt me scherm bij aanraking linkerkant scherm lijkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 5c blauw kraak/tikt links in scherm
hallo
ik ben ricardo ben 23 jaar heb sinds gister een iphone gekocht maar nu tikt / kraakt me scherm bij aanraking linkerkant scherm lijkt net of ik me scherm naar binnen druk maar kan ik nu naar a-mac in rotterdam of den bosch want ik weet namelijk niet of dat echt apple stores zijn alvast bedankt let niet op me spelling dat is niet me sterkste punt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Via welke winkel heb je deze gekocht?
Amac is geen Apple store die zitten in Amsterdam Haarlem of den haag. Als je hem gisteren pas heb gekocht zou ik naar de winkel waar je hem kocht terug gaan, |
|
|||
|
|||
Citaat:
Aangezien hij op 31 oktober is aangekocht, zoals je aangeeft, heeft hij dus nog een lange tijd garantie. Ga ermee terug naar de winkel waar je hem gekocht hebt (tenzij jij hem hebt laten vallen). Anders kan je hem naar de Genius Bar (Apple Store) brengen in Amsterdam, maar dat is natuurlijk wel een stuk verder dan Rotterdam. Als hij nog in garantie is, repareren ze hem daar gratis volgens mij. Je kan hem ook laten repareren (meestal krijg je een gereviseerde iPhone 5C). Succes verder! Groetjes, IYZY
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Blauw scherm en afsluiten | anandy | iPad algemeen | 8 | 18-11-13 13:39 |
Iphone 5 scherm verkleurt soms blauw en vervaagt helemaal weg | Arnaud_b | iPhone algemeen | 8 | 08-10-13 20:33 |
iPhone 5 scherm tikt | Dirk1987 | iPhone algemeen | 2 | 19-03-13 11:18 |
iphone 4 crash met blauw scherm.. | iply | iPhone algemeen | 3 | 23-02-12 20:47 |
Blauw Scherm? | Roseanniej | Archief | 1 | 06-11-08 17:17 |
|
|