begin gesprek niet hoorbaar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vreemd probleem De eerst 1,5 a 2 seconden van een gesprek ben ik niet hoorbaar voor de beller, (ik hoor de beller wel) dacht eerst ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
begin gesprek niet hoorbaar
Vreemd probleem
De eerst 1,5 a 2 seconden van een gesprek ben ik niet hoorbaar voor de beller, (ik hoor de beller wel) dacht eerst dat t aan jailbreak lag maar ben nu jailbreak-vrij op de nieuwste firmware en t probleem is er nog steeds, Iemand een oplossing?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
pffff, dat zou goed kunnen, enig idee hoe ik die kan verwijderen??
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes gewenst. |
|
|||
|
|||
Ik merk dit ook regelmatig. Als ik gebeld wordt en neem op, noem direct mijn naam....geen reactie. Nog een keer en dan gaat alles goed. Blijkbaar hoort de beller aan de andere kant mij dus ook niet direct. Geen idee wat hiervan de oorzaak is. Ik heb nog nooit iets met jailbreaks gedaan, dus daar kan het niet aan liggen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 5 geluid op maximum bijna niet hoorbaar | AlineKro | iPhone algemeen | 4 | 25-12-12 19:38 |
probleem met geluid iphone: ik ben niet hoorbaar. | jufkelly | iPhone algemeen | 4 | 19-11-11 23:36 |
TomTom: Stem geluid niet hoorbaar | hb88xx | iPhone Navigatie | 2 | 18-10-09 22:34 |
SMS tone via winterboard niet hoorbaar | Yaron | Jailbreak apps en thema's | 2 | 23-01-09 11:49 |
|
|