Welke case gebruiken jullie? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Welke case gebruiken jullie voor een Iphone 6? Ik gebruik nu de Apple case. Heb alleen soms het gevoel dat deze niet stevig genoeg is....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke case gebruiken jullie?
Welke case gebruiken jullie voor een Iphone 6?
Ik gebruik nu de Apple case. Heb alleen soms het gevoel dat deze niet stevig genoeg is. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kijk eens in het onderstaande topic. In dat topic, in het juiste forum, staan al zeventien (17) antwoorden op jouw vraag:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...elke-case.html |
|
|||
|
|||
Bedankt.
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik deze:
Ultra Thin 0.02mm Metal iPhone 6 4.7 inches Protective Case - WackyDot Superdun, helemaal top!
|
|||
|
|||
Mooi! Die WackyDots. Meteen 2 besteld voor de 6 en 6+.
Ik gebruik nu de Spigen Ultrathin; ook niet verkeerd, maar afwisseling is leuk. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Okay, de WackyDots zijn binnen.
Weggegooid geld! Is helemaal geen metaal, maar metaallook plastic. Zó dun dat er een meteen afbrak bij een knop. Niet goed, geld weg... |
|
|||
|
|||
Ik gebruik nu een saai (zacht plastic - rubberachtig transparant) van 10 euro uit een winkeltje.
Niet het beste hoesje maar tot nu toe best te doen en goed beschermd tegen krassen of stoten en valschade. Morgen als het goed is me Spigen Neo Hybrid binnen, even kijken of dat al beter is en mooier Verder zoek ik nog wel een goed GLASS screen protector, heb al 3 verschillende erop gehad maar telkens zijn ze te groot waardoor er vuil bij de randen komen. |
|
|||
|
|||
Sjit die van mij is al onderweg inmiddels.....maar even kijken of het bij mij ook zo snel breekt, jammer anders van de centen...ziet er nog steeds tof uit namelijk...
|
|
|||
|
|||
0,02 mm is ongelooflijk dun 20micrometer Ik vraag me af of die een protectie geeft die men aangeeft.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik de urban armor gear hoes. Echt goede kwaliteits hoes.
http://www.ipodhoes.nl/urban-armor-gear-uag-iph6-blk-scout-iphone-6-hardcase-black.html |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke mobiele websites gebruiken jullie? | schuilr | iPhone Apps | 3 | 02-04-13 01:46 |
Welke VOIP-app gebruiken jullie? | Quarre | iPhone Apps | 11 | 08-04-12 00:10 |
Muziek: Welke geluidskwaliteit gebruiken jullie ? | darkmanx | Muziek, foto & video | 13 | 13-01-11 16:26 |
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? | bzb | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 12-09-10 21:52 |
|
|