Problemen met itunes koppelen/MTP USB-apparaat discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iphone members,staff Heb namelijk een probleem.. Heb hier een iphone 4s liggen, maar hij wil niet connecten met Itunes. Krijg een rode kruisje bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Problemen met itunes koppelen/MTP USB-apparaat
Beste iphone members,staff
Heb namelijk een probleem.. Heb hier een iphone 4s liggen, maar hij wil niet connecten met Itunes. Krijg een rode kruisje bij '' Installatie van stuurprogramma's '' MTP USB-Apparaat. Hoe krijg ik dit opgelost? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dan mist volgens mij Windows iets.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik wil een muis met USB kabel aan iPad koppelen | sasjarebekka | iPad accessoires en onderdelen | 4 | 20-03-14 12:06 |
Iphone is gedeactiveerd en usb apparaat wordt niet herkent in windows 7 | NickWouters | iPhone algemeen | 1 | 09-04-13 17:02 |
Windows: Koppelen iTunes met iPhone: iTunes loopt vast | jessia | iTunes | 3 | 12-04-12 12:39 |
MTP USB driver wordt niet geladen (Windows 7) | Yzord | iPhone algemeen | 5 | 09-05-10 17:30 |
IPhone koppelen aan bluetooth apparaat | Haes | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 06-02-09 21:56 |
|
|