bijkomende garatntieverzekering Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn IPhone verleden week geleverd gekregen. Ik heb ook even met Apple zelf getelefoneerd met de vraag om een bijkomende garantieverzekering . Deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bijkomende garatntieverzekering Iphone
Ik heb mijn IPhone verleden week geleverd gekregen.
Ik heb ook even met Apple zelf getelefoneerd met de vraag om een bijkomende garantieverzekering . Deze zou een 90 of 100 € kosten voor twee jaar . Je moet bij elke herstelling dacht ik wel 69 euro zelf betalen . Naar mijn goed herinneren de gsm als ik die zelf zou laten vallen ook tot max 2 x hersteld kunnen worden ( schermbreuk ) . Maar nu beweerd een kameraad van mij dat dit enkel is als iemand anders schuld hieraan zou treffen ? Klopt dit ? Ik lees op internet ook vele verhalen dat zo'n verzekring eigenlijk niets te betekenen heeft en puur geldklopperij is . Klopt dit ? Wat zijn de kleine lettertjes eigenlijk bij zon verzekring want vaak schuilen er toch wel wat addertjes onder het gras ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
je hebt het over AppleCare+. Hier kun je lezen wat dat inhoud. Zelf veroorzaakte schade, zoals valschade en waterschade, is inbegrepen. Schade veroorzaakt door een ander verhaal je altijd op de aansprakelijkheidsverzekering van die ander. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|