Icloud discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik mis de map foto's in i cloud Wie weet raad Ik zie alleen mail zoek mijn iphone,mail,contacten enz Maar geen foto's Heeft i cloud ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Icloud
Ik mis de map foto's
in i cloud Wie weet raad Ik zie alleen mail zoek mijn iphone,mail,contacten enz Maar geen foto's Heeft i cloud storing of zo iets |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Of iCloud een storing heeft kan in je in onderstaande link zien:
Apple - Support - System Status Foto's zie alleen maar in www.icloud.com als je de iCloud Photo Library (Beta) geactiveerd hebt op de toestellen. |
|
|||
|
|||
Hoe doe ik dat ?
iCloud Photo Library (Beta) geactiveerd Als ik i Cloud opnieuw heb op gestart zie ik hem even Dan krijg ik een fout melding |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan heb ik geen idee wat de reden zou kunnen zijn. Gebruik zelf de iCloud Photo Library (beta) nog niet. Succes verder.
|
|
|||
|
|||
hier ook problemen met de photo app op icloud, hoor
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mogelijkheid tot iCloud Drive uitschakelen? Terug naar 'oude' iCloud. | Petruss | iCloud | 7 | 04-10-15 01:00 |
iCloud op mijn Apple TV blijft hangen bij iCloud-voorwaarden | sabine121180 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 26-11-14 18:38 |
ICloud uit, toch nog dataverkeer door icloud? | Catelootje | iPhone algemeen | 0 | 03-12-12 16:27 |
|
|