4g discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) We krijgen binnen kort 4 g in Groningen Moet ik ook nog wat resetten of gaat het automatisch...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
4g
We krijgen binnen kort 4 g in Groningen
Moet ik ook nog wat resetten of gaat het automatisch |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Moet de titlel wat anders zeggen Kan je ook een p.m. sturen Maar Bedank voor je antwoordt |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is dat bij mij alle topics
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dankje
|
|
||||
|
||||
wat is er mis met die titel ??
|
|
|||
|
|||
Begrijp ik ook niet
Het gaat om 4g toch |
|
|||
|
|||
Er wordt bedoelt dat je je vraag beter moet omschrijven, bv hoe zet je 4G aan of bij de vraag hoe je een scherm wisselt op de iPhone 6 niet als topic titel alleen "scherm " schrijft.
|
|
|||
|
|||
Als je de regels van het forum doorleest zal je zien wat de regels hier van zijn.
|
|
|||
|
|||
Er zijn zulke postings van mij ridicuul verwijdert, schijnbaar een oplettendere moderator
|
|
|||
|
|||
Gaan ze de topic maar verwijderen
|
|
||||
|
||||
wat een hoop met klets we zijn op dit forum toch om elkaar te helpen met vragen en hulp ? of zie ik dat verkeerd ?? er zijn geen domme of foute vragen ....
|
|
||||
|
||||
Snap de strekking wel, want sommige forumleden denken dat we hier helderziende zijn.
En dat een complex probleem, welke ze dan summier in 2 regels omschrijven door forum leden worden opgelost. Bijvoorbeeld me internet doet het niet, zonder uitleg kan dit 1000 en 1 oorzaken hebben. Hoe beter de omschrijving en de titel, hoe minder de ruis, des te sneller er een oplossing gevonden kan worden. |
|
|||
|
|||
Hij kan dat ook normaal zeggen
Niet op zon toon |
|
|||
|
|||
Citaat:
Elk forum heeft zijn regels en het zou fijn zijn als mensen zich daar zo veel mogelijk aan proberen te houden. De tekst "4g" zegt heel erg weinig over de vraag/topic die/dat hier wordt behandeld. Wil je meer kans maken op antwoorden op een vraag kun je het best een wat uitgebreidere omschrijving geven. |
|
|||
|
|||
Ik zal er volgende keer om denken
@ timosha Wat is dat voor een persoon en moderetor of zo Ik zie hem nu ook weer ergens op het forum Mee bemoeien |
|
||||
|
||||
Goed, ik ga deze topic dan maar sluiten. Je hebt je antwoord.
De titel geeft onvoldoende aan waar de discussie over gaat en is simpelweg veel te algemeen. Probeer de volgende keer een duidelijker beschrijvend onderwerp te gebruiken. Zie ook de instructies in de gekleurde vakken bij het aanmaken van een nieuw topic. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|