Document wissen in icloud ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik de app pages op de iphone. Het aangemaakte document heb ik gekopieerd met " Stuur een kopie" > PDF > "stuur naar" > ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Document wissen in icloud ?
Ik gebruik de app pages op de iphone.
Het aangemaakte document heb ik gekopieerd met " Stuur een kopie" > PDF > "stuur naar" > "exporteer naar deze locatie" Nu staat het document in "icloud" Hier staan iconen van allerlei app die ik gebruik (iMovie, Keynote, Numbers .....) waar ik het daar niet hebben wil. Hoe wis ik het document op die plaats ? Volgens dit zou het ook met een iOS 8 apparaat moeten gaan http://help.apple.com/icloud/#/mm8ddb477f02 Ik weet nog niet hoe? Laatst gewijzigd door Werner1963; 07-12-14 om 22:04. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Die helppagina gaat over het compleet verwijderen van bestanden uit iCloud Drive. Niet over het verplaatsen van bestanden en mappen. Je kunt (nog) geen bestanden verplaatsen op iCloud.com of een iOS 8 apparaat.
|
|||
|
|||
Ik wil ook bestanden verwijderen
Ik het het via de computer nu gedaan want via iphone lukt het (me nog) niet. |
|
|||
|
|||
telkens ik een map van een verwijderde app uit de icloud drive verwijder, staat die er binnen de drie seconden terug, ik slaag er niet in om vanaf de computer een map permanent te verwijderen.
|
|||
|
|||
iCloud Drive directories aangemaakt door een iOS of OS X app kan je niet verwijderen. Je kan wel de inhoud van die directories verwijderen. Directories die je zelf aangemaakt hebt kan je wel verwijderen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Is er geen JB tweak die dat oplost ? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
het is niet omdat het geen plaats in neemt dat het niet vervuilend is, ik zie nu allemaal mappen die ik niet gebruik en niet weg krijg
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat mag je zelf proberen. Ik begin er niet aan want ik heb heel veel belangrijke data in iCloud Drive. Succes gewenst. |
|
|||
|
|||
nope, alles afgezet, icloud van de pc verwijderd
terug opgestart en opnieuw geinstalleerd, maar na enkele minuten plaatste hij de mappen terug dus alles maar terug opgestart en icloud terug aangezet hij zet alles mooi terug in de mappen waar het instond, maar zet de mappen ook terug die verwijderd werden |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Document lezen en bewerken | Olden | iPad Apps | 0 | 19-07-14 21:11 |
Eén numbers document synct niet met iCloud. | Ewoud Kuijt | iCloud | 4 | 19-12-12 23:12 |
Data wissen met Find My iPhone...wat gebeurd er met iCloud data? | Aaitelefoon | iPhone algemeen | 2 | 05-07-12 15:22 |
document downloader | jpke | Jailbreak apps en thema's | 0 | 12-01-09 20:07 |
Word document?? | smoef | iPhone algemeen | 8 | 04-06-08 17:26 |
|
|