//

Apple ID

Apple ID discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik weet niet of ik hem in de goede forum gezet heb. (als dit niet klopt kan hij verplaatst worden naar het juiste ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-12-14, 10:34
JCRags JCRags is offline
• iOS 4.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 4
Standaard Apple ID

Hoi allemaal,

Ik weet niet of ik hem in de goede forum gezet heb. (als dit niet klopt kan hij verplaatst worden naar het juiste forum, bedankt)
Maar ik denk dat ik een probleem heb.

Ik heb een amerikaanse itunes account, op dit account staat geld. Nu wil ik een aankoop doen via de amerikaanse itunes, wordt er gevraagd naar beveiligingsvragen, alleen weet ik deze antwoorden niet meer. Nu heb ik ook geen herstel mailadres ingevuld dus hij kan niet herstel worden met een herstelmail. Ook klopt het telefoonnummer niet die ik ingevult heb (omdat het een amerikaanse account is) Nu is mijn vraag, weet iemand hoe ik dit kan oplossen??

Mvg.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:56.