alle gegevens weg in app weekcalendar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone 4s en van de week heb ik de app Weekcalendar opnieuw gedownload. Nu ben ik al mijn gegevens en afspraken kwijt. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
alle gegevens weg in app weekcalendar
Ik heb een Iphone 4s en van de week heb ik de app Weekcalendar opnieuw gedownload. Nu ben ik al mijn gegevens en afspraken kwijt.
Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit weer terug kan krijgen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
WeekCalender is slechts een schil om de gewone agenda.
Zijn ze daar ook weg? Heb je een recente iTunes / iCloud backup?
|
|||
|
|||
De gewone agenda gebruik ik nooit want die vind ik minder handig. Daar staat dus ook niks in. Ik heb geen back up... dom dom
|
|
||||
|
||||
Zonder backup valt er helaas ook niets terug te halen...
|
|
||||
|
||||
Misschien nog een sprankje hoop, heb je goed gekeken of je niet meerdere agenda's in gebruik hebt en de verkeerde hebt gekozen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na updaten alle gegevens weg, of misschien toch niet?? | Bas12 | iPhone algemeen | 0 | 15-11-11 18:32 |
Windows: Alle gegevens kwijt na update, reservekopie weg? | nickkruijt | iTunes | 18 | 03-11-11 20:57 |
fotos terug zetten op een pc nadat alle gegevens weg zijn op pc:S | haticeee | iPhone algemeen | 5 | 22-08-11 21:44 |
Alle App Store updates weg!!! | FreakyFlor | iPhone Apps | 3 | 07-11-08 19:32 |
|
|