Garantie iphone duitsland discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb in september een duitse iphone 6+ gekocht. Nu is deze deffect, de camera heeft een trillent beeld en maakt een trillend geluid ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Garantie iphone duitsland
Hey,
Ik heb in september een duitse iphone 6+ gekocht. Nu is deze deffect, de camera heeft een trillent beeld en maakt een trillend geluid als ik fotos wil trekken. Heb gelezen op een forum van apple dat er nog veel mensen hier last van hebben en het onder garantie valt. Wat is nu de snelste manier om een nieuwe iphone in mn handen te hebben? Als ik naar de apple store in duitsland terug zou rijden, krijg ik dan direct een nieuwe? Of zijn er betere oplossingen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zou zeggen bel een Nederlandse Apple store en leg daar je vraag voor ? Die zullen je dan vast wel zeggen wat jou mogelijkheden zijn.
|
|
|||
|
|||
Juist gebeld met apple, met de feestdagen zou ik mn iphone minstens 10-14 dagen kwijt zijn.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple duitsland garantie | NLjorn | iPhone algemeen | 2 | 19-09-13 16:45 |
Garantie iPhone uit USA (veel gedoe en onduidelijkheden, geen garantie?) | jerpsx | iPhone algemeen | 22 | 23-07-13 15:18 |
Garantie op iPhone 4 | Belgie of Duitsland | Diffuser | Koopinformatie België | 10 | 21-11-10 01:26 |
Garantie Simlockvrij Apple Store Duitsland | internetbob | Koopinformatie Rest Europa | 3 | 29-10-10 11:24 |
US Iphone inleveren in Duitsland voor garantie | pieterhoogen | Unlock [archief] | 10 | 18-01-08 14:42 |
|
|