Icoon geeft aan dat accu leeg is discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het komt bij mij veel voor dat als ik mijn iPhone gebruik, hij afsluit en dat als ik hem op wil starten hij aangeeft dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Icoon geeft aan dat accu leeg is
Het komt bij mij veel voor dat als ik mijn iPhone gebruik, hij afsluit en dat als ik hem op wil starten hij aangeeft dat hij leeg is. Als ik hem dan weer aanzet nadat ik hem aan de lader heb gelegd blijkt hij nog 50% vol te zijn. Dit gebeurt altijd als ik hem na de nacht weer on gebruik neem
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dan wordt het tijd voor een nieuwe accu
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kalender icoon geeft zondag 1 aan | deuxani | iPhone algemeen | 5 | 04-02-12 09:58 |
Accu leeg geeft geel scherm iOS4 | Cybot12999 | iPhone algemeen | 4 | 13-07-10 14:11 |
iPhone geeft steeds weer dat de batterij leeg is | JustinPeters | iPhone algemeen | 11 | 17-12-09 17:43 |
iPhone geeft steeds weer dat de batterij leeg is | sarsefras | iPhone algemeen | 4 | 29-05-08 17:35 |
Batterij-icoon geeft aan leeg[beginscherm] | iksander | iPhone algemeen | 7 | 19-03-08 19:42 |
|
|