Iphone 6 plus aanschaffen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik lees op verschillende sites dat er problemen zijn met de iphone 6 plus versie. Ik wil graag de 64GB versie aanschaffen voor 900 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 6 plus aanschaffen?
Hoi, ik lees op verschillende sites dat er problemen zijn met de iphone 6 plus versie. Ik wil graag de 64GB versie aanschaffen voor 900 euro, maar aangezien ik heel wat moet betalen, wil ik ook een goed product hebben.
Is het zonde als ik een iphone 6 plus 64gb nieuw koop? Ga ik problemen krijgen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het is een mooi toestel , wil je deze aanschaffen en je hebt het geld er voor over gewoon doen.
Wat je niet moet doen . 1: niet proberen te buigen om te kijken of het toestel makkelijk buigt zoals beweerd wordt. 2: niet laten vallen van een bepaalde hoogte om te kijken of het scherm stuk gaat zoals beweerd wordt. 3:niet proberen om met je vingers door het scherm heen te drukken totdat je een plop kan horen. Hou je je aan deze regeltjes kan je veel plezier hebben van het toestel |
|
|||
|
|||
Citaat:
9 Common iPhone 6 Plus Problems & How to Fix Them ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 december 2014 om 10:21 ---------- Citaat:
Bedankt voor je uitleg, dit geeft mij wat meer vertrouwen. Ik lees veel negativiteit op het internet, maar als het prima werkt dan wil ik het zeker weten aanschaffen. |
|
|||
|
|||
Die "bron" heeft het hoofdzakelijk over aanvankelijke probleempjes met iOS 8. Probleempjes die niet typisch waren voor de iPhone 6 Plus en ondertussen zijn opgelost met updates van iOS 8.
Hier geen enkel probleem met twee (2) iPhone 6 Plus. Een op iOS 8.1.2 en de andere op iOS 8.2b3. Succes verder. |
|
|||
|
|||
Hier ook geen enkel probleem met de 6 plus. Fijn toestel!
|
|
|||
|
|||
Hier ook erg blij met de 6 plus!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s aanschaffen | Thomasgg | iPhone algemeen | 13 | 01-06-14 02:34 |
iPhone 4 aanschaffen? | HenkJansen | Koopinformatie Nederland | 5 | 19-07-12 10:58 |
iPhone 4 aanschaffen? | Razors | iPhone algemeen | 22 | 13-09-11 17:41 |
Iphone aanschaffen | sanrox | Koopinformatie Nederland | 1 | 05-11-10 17:58 |
Iphone aanschaffen | Giela | Archief | 1 | 15-10-07 20:19 |
|
|