//

Mijn iphone wordt niet herkent in iTunes en Windows

Mijn iphone wordt niet herkent in iTunes en Windows discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo , ik heb nog een oude iPhone 3g 8gb liggen , maar die batterij is leeg en kan niet opladen, je hoort wel het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-12-14, 01:05
Joell Joell is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2014
Berichten: 1
Unhappy Mijn iphone wordt niet herkent in iTunes en Windows

Hallo , ik heb nog een oude iPhone 3g 8gb liggen , maar die batterij is leeg en kan niet opladen, je hoort wel het geluidje van windows als je hem aansluit , maar hij herkent hem niet in windows en iTunes en als ik hem in de DFU-mode wil zetten springt hij terug naar het batterijtje dat hij aan het opladen is...

Wat moet ik nu doen?!
mvg , Joel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-12-14, 07:10
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Even een tijdje aan de lader laten totdat die genoeg power heeft, als dat laden niet lukt zal je toch een nieuwe batterij moeten plaatsen voordat je hem kan herstellen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 wordt niet meer in Windows 7 herkent bij verkenner nataliel iPhone algemeen 19 15-07-15 07:57
Mac OS X: Bekabelde verbinding wordt niet herkent in Windows omgeving bignose1965 Desktop-applicaties 2 02-07-14 12:09
Iphone is gedeactiveerd en usb apparaat wordt niet herkent in windows 7 NickWouters iPhone algemeen 1 09-04-13 16:02
Iphone wordt niet herkent in Windows pac71 iPhone algemeen 6 30-04-12 00:22
Windows Herkent mijn iphone niet JailbreakerPro iPhone algemeen 25 05-07-11 16:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:21.