Foto bibliotheek icloud 3G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vrouw en ik hebben elk een iPhone. Elk een Apple id. Als ik een foto neem komt die automatisch in de bibliotheek bij beiden. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto bibliotheek icloud 3G
Mijn vrouw en ik hebben elk een iPhone. Elk een Apple id. Als ik een foto neem komt die automatisch in de bibliotheek bij beiden. Dit wel wanneer via Wi-Fi. Dit lukt niet via 3G. Klopt het dat dit enkel via Wi-Fi gaat?
Laatst gewijzigd door Pascalpreem; 17-01-15 om 00:44. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's nemen veel opslag in en geen foto's via icloud | Frankw71 | iPhone algemeen | 1 | 17-12-14 16:46 |
Foto's bibliotheek van iphone naar pc kopieren | Luuktb | iTunes | 1 | 02-08-11 22:48 |
Foto: Foto Bibliotheek & last 2 Months niet te importeren? | ferryh | Muziek, foto & video | 5 | 02-08-11 22:41 |
Bibliotheek Bijwerken gevolg: groot deel foto's KWIJT! | ovide_nl | Muziek, foto & video | 0 | 19-08-10 12:26 |
Foto: 2x dezelfde foto's in Foto Bibliotheek en Foto's | Robert M. | Muziek, foto & video | 2 | 14-02-09 23:41 |
|
|