Meerdere "Van" email adressen (ook) via Configuration Profile? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds iOS7 is het gelukkig eindelijk mogelijk om meerdere "Van" email adressen te configureren. Handmatig configureren zoals hier beschreven werkt prima voor mijn (IMAP) accounts: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Meerdere "Van" email adressen (ook) via Configuration Profile?
Sinds iOS7 is het gelukkig eindelijk mogelijk om meerdere "Van" email adressen te configureren. Handmatig configureren zoals hier beschreven werkt prima voor mijn (IMAP) accounts:
12 New and Hidden Settings in iOS 7 - The Mac Observer Ik heb echter een voorkeur voor configuratie van accounts via Configuration Profiles, aangemaakt met de iPhone Configuration Utility of Apple Configurator. Dat heeft als voordeel dat je het maar 1x hoeft te doen en dan op meerdere iOS apparaten (of bij een schone installatie) meteen opnieuw kunt gebruiken. Dit werkt voor mij prima, op net dit feature na. Zelfs handmatig het Configuration Profile (een XML bestand) aanpassen lijkt niet te helpen, want ik vind in de documentatie geen uitleg over dit feature (ik zie alleen een sleutel om 1 mailadres te configureren): Configuration Profile Key Reference Hoe configureer ik meerdere "Van" email adressen in een Configuration Profile?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat bleek makkelijker dan gedacht:
Code:
<key>EmailAddress</key> <string>adres1@domein1.com, adres2@domein2.com, adres3@domein3.com</string> |
Labels |
email imap mobile config |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
vreemd email probleem m.b.t. "afzender" (van:) | NLZON | iPad algemeen | 4 | 17-01-14 19:59 |
iPhone woordenboek maakt van "the" -> "THE" | Jewcookie | Archief | 1 | 11-05-11 16:21 |
iPhone + Exchange + "send as" adressen | joppie1984 | iPhone algemeen | 0 | 15-09-09 20:44 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|