Contacten van zelf opgeslagen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik wou vandaag mijn contactenlijst opruimen (nrs wissen) die ik niet nodig had. Nu valt mij op dat er contacten in mijn lijst ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contacten van zelf opgeslagen?
Beste mensen,
Ik wou vandaag mijn contactenlijst opruimen (nrs wissen) die ik niet nodig had. Nu valt mij op dat er contacten in mijn lijst staan van mensen die ik wel ken, maar zelf niet opgeslagen heb. Hier staat bv ook hun adres, Facebook en verjaardag bij vermeld. Ik heb het idee dat deze contacten op de een of ander manier via mijn Facebook in mijn lijst zijn gekomen. Hoe verwijder ik deze contacten? Ik heb het via de normale manier geprobeerd maar er staat nergens "verwijderen"? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij je instellingen naar Facebook gaan en dan aangeven dat Facebook geen toegang tot contacten mag?
|
|
|||
|
|||
Gelukt perfect! En bedankt!
|
|
|||
|
|||
Daar is het forum voor.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Opgeslagen contacten Iphone | Nicole556 | iPhone algemeen | 3 | 29-02-12 14:12 |
Hoe kan ik bepalen waar nieuwe contacten worden opgeslagen? | pkboekelo | iPhone algemeen | 2 | 14-02-12 15:28 |
Icloud contacten alleen sim opgeslagen? | jayblo | iPad algemeen | 0 | 10-11-11 20:48 |
iPhone: SHSH opgeslagen van 4.2.1 b3 | marc1979 | Jailbreak | 2 | 03-01-11 22:56 |
Foto's contacten worden niet opgeslagen | sixel | Muziek, foto & video | 0 | 22-08-10 17:02 |
|
|