//

Meer foto's in geheugen dan wat ik daadwerkelijk heb???

Meer foto's in geheugen dan wat ik daadwerkelijk heb??? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een klein vraagje, heb op me iphone 6 totaal 44 foto's maar als ik naar Instellingen- Algemeen- Info ga en bij Foto's ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-02-15, 20:56
cello38 cello38 is offline
• iOS 9.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Almelo
Berichten: 405
Standaard Meer foto's in geheugen dan wat ik daadwerkelijk heb???

Hallo,

Ik heb een klein vraagje, heb op me iphone 6 totaal 44 foto's maar als ik naar Instellingen- Algemeen- Info ga en bij Foto's kijk staat er als aantal 365 i.p.v 44 wat ik in fotoalbum heb, dus mijn vraag is hoe komt mijn iphone aan 365 foto's???

Vind het heel raar, iemand hier een antwoord op?

Wacht op reacties
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Meer fotos op ipad dan in de foto app Matthijsy iPad algemeen 4 14-10-14 23:01
IPHONE 3g 16gb Laad niet meer op heb alles al geprobeeerd wat er op de forum staat Dejan1996 iPhone algemeen 4 29-06-13 21:59
App die daadwerkelijk foto's kan synchroniseren. raptile iPhone Apps 0 23-01-12 18:39
Email: meer dan 200berichten, ik heb er niets 3 haroldv iPad algemeen 2 23-08-10 16:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:22.