Ondersteunt Apple de iPhone Configuration Utility niet meer? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wilde net een profiel op mijn iPhone installeren met de iPhone Configuration Utility voor Windows (versie 3.6.2.300). Deze klaagt bij het opstarten dat "Apple ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ondersteunt Apple de iPhone Configuration Utility niet meer?
Ik wilde net een profiel op mijn iPhone installeren met de iPhone Configuration Utility voor Windows (versie 3.6.2.300). Deze klaagt bij het opstarten dat "Apple Mobile Device Support" niet kan worden gevonden. Deze component is echter wel geïnstalleerd (versie 8.1.1.3). Waarschijnlijk als onderdeel van de meest recente iTunes (12.1.1.4).
Ondersteunt Apple deze tool niet meer? (De link die ik hiervoor had geeft een 404 foutmelding)
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iTunes 12.1.1 for Windows (64-bit ? for older video cards) Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 24-02-15 om 12:30. Reden: Schreifvauten |
|
||||
|
||||
Dank voor de tip.
Het is gisteren uiteindelijk nog deels gelukt met de Mac versie van de iPhone Configuration Utility, die wel nog werkt. Alleen zeurt deze over het ondertekeningscertificaat dat (blijkbaar) is verlopen... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone configuration utility foutmelding | jhaka | Desktop-applicaties | 0 | 12-02-13 19:43 |
iPhone Configuration Utility 3.5 for Windows crasht (na installatie iTunes 10.7?) | XIII | iPhone algemeen | 3 | 25-09-12 22:45 |
Hoe (un)encrypted backup maken na gebruik iPhone Configuration Utility? | XIII | iPhone algemeen | 1 | 25-08-09 23:01 |
|
|