de app live tv kijken op mijn samsung tv bekijken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo,ik heb een iphone 6 met de app live tv kijken. Nu wil ik de tv beelden graag via mijn samsung tv bekijken. Is dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
de app live tv kijken op mijn samsung tv bekijken
Hallo,ik heb een iphone 6 met de app live tv kijken.
Nu wil ik de tv beelden graag via mijn samsung tv bekijken. Is dat mogelijk zoja hoe? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je de beelden wil streamen (draadloos dus) is een Apple TV de makkelijkste optie.
Je kunt ook een Lightning-naar-digitale-AV-adapter kopen, maar dan ben je genoodzaakt je iPhone met een kabel te verbinden (wat je denk ik niet wil).
|
|||
|
|||
Nou,ik heb net een hele dure nieuwe tv dus ga geen apple tv aanschaffen.
Heb er wel een XBMC media player tussen hangen dus misschien is dat een optie? Heb er ook een blue rayspeler met een aansluiting voor de iphone 4. Is er daar misschien iets mogelijk? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het is mij niet gelukt om vanaf iDevices rechtstreeks iets naar mijn Samsung 65" UHD te streamen. Zelfs een topmodel Samsung tablet gekocht om het toch voor elkaar te krijgen. De beeldkwaliteit bleef belabberd en dat tablet na 3 dagen weer snel verkocht. Ik stream nu naar een Apple Tv. Dat werkt betrouwbaar met een behoorlijke beeldkwaliteit. Het beste beeld krijg ik via mijn Oppo Darbee Dvd-speler.
De hardware van Samsung is over het algemeen goed, de software laat veel te wensen over. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App Live TV kijken | Triton2012 | iPhone Apps | 2 | 03-11-14 18:12 |
Eredivisie live zonder abbo online LIVE kijken, het kan weer!!! | Macfreak2012 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 18 | 07-01-13 11:53 |
|
|