//

Tijdelijke een andere iPhone gebruiken

Tijdelijke een andere iPhone gebruiken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iPhone moet voor reparatie naar de winkel terug, maar kan mijn toestel van mijn vrouw zolang gebruiken. Want die gebruikt hem haast niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-03-15, 12:18
liggit liggit is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 4
Standaard Tijdelijke een andere iPhone gebruiken

Hallo,

Mijn iPhone moet voor reparatie naar de winkel terug, maar kan mijn toestel van mijn vrouw zolang gebruiken. Want die gebruikt hem haast niet Is het ook mogelijk dat ik van de iPhone van me vrouw een reservekopie maak en dan op die iPhone mijn eigen reservekopie zet? En is het ook mogelijk om dan straks weer mijn vrouw haar telefoon terug te zetten als mijn toestel is gerepareerd?

Ben benieuwd
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-03-15, 12:44
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als die backups gemaakt zijn/worden met dezelfde iOS versie zou die oefening moeten lukken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tijdelijk een andere (buitenlandse) simkaart gebruiken Wimus iPhone algemeen 4 13-06-13 19:03
iPhone 4S - andere microsim gebruiken om te activeren een probleem? Gulioz iPhone algemeen 1 03-11-11 19:52
Windows: Reservekopie iPhone in andere iTunes gebruiken SjoerddeJ iTunes 2 01-01-10 23:17
Iphone op andere PC gebruiken Ralphmalf Archief 1 13-09-09 12:47
Tijdelijke sim kaart te gebruiken? yozd Odido (T-Mobile) 6 29-03-09 09:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:50.