iPhone Gehacked discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Vanmiddag werd de iPhone 5 van mijn zus gehacked. (denkt ze) Er kwam een vreemde mededeling op: "kzie je wel hoor" (-> zie bijlage) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone Gehacked
Hallo,
Vanmiddag werd de iPhone 5 van mijn zus gehacked. (denkt ze) Er kwam een vreemde mededeling op: "kzie je wel hoor" (-> zie bijlage) Deze melding kwam op haar beginpagina, niet op het lockscreen of dergelijke. iemand enig idee hoe dit mogelijk is of te verklaren valt? De iPhone is noch gejailbreaked geweest, noch tweedehands. Mvg, Louis Van Haecke |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zo: Short Message Service - Wikipedia, the free encyclopedia
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Je kan er weinig aan doen, zodra je het scherm ontgrendeld is het bericht weg en kan je de afzender niet achterhalen. Ook in bel of sms geschiedenis is deze niet te zien.
|
|
||||
|
||||
Ik ken dit soort berichten van de Citrix VPN server van mijn werk.
Op m'n telefoon krijg ik dan een beveiligingscode dat er ook zo uit ziet. Kennelijk iemand op ICT die je zus in de zeik wil nemen? |
|
|||
|
|||
Hoewel ik dacht dat providers het zenden van flash berichten geblokkeerd hadden.
Flash SMS versturen vanaf de iPhone met |
Labels |
gehacked, help!, iphone, sos |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 5 (s) gehacked of? | juulke46 | iPhone algemeen | 7 | 03-09-14 18:47 |
iPhone 4 gehacked? | scoop1 | iPhone algemeen | 2 | 21-02-13 17:19 |
Iphone is gehacked | KarstWijneman | iPhone algemeen | 22 | 07-08-12 00:57 |
iPhone gehacked? | stef007 | iPhone algemeen | 2 | 30-07-11 10:19 |
iPhone gehacked maar blijft in herstelmode staan | juliens666 | Archief | 20 | 31-01-10 20:56 |
|
|