nieuwe iphone6 slaat foto's niet op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Ik heb gister een nieuwe Iphone 6 aangeschaft. Nu begrijp ik dat er in IOS8 een aantal dingen wb verandert zijn en fotos in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nieuwe iphone6 slaat foto's niet op
Hoi!
Ik heb gister een nieuwe Iphone 6 aangeschaft. Nu begrijp ik dat er in IOS8 een aantal dingen wb verandert zijn en fotos in het mapje 'onlangs toegevoegd' komen te staan. Maar mijn telefoon slaat helemaal niks op. Oude foto's zijn niet uit de cloud gehaald en wanneer ik nu een foto maak, wordt deze niet opgeslagen. Ik heb alle instellingen al opnieuw hersteld, maar dit werkt ook niet. Waar zou t aan kunnen liggen? Thnx alvast! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je oude foto's die in iCloud Fotobibliotheek staan kun je terughalen door het op je nieuwe iPhone ook in te schakelen. Ga naar Instellingen > iCloud > Foto's en zet het aan.
Bedoel je dat je foto's helemaal nergens worden opgeslagen, of alleen niet in iCloud? Als het alleen niet in iCloud staat is het verholpen als je doet wat ik hierboven heb gezegd.
|
|||
|
|||
Thnx voor je reactie Daniel, heb dit geprobeerd, maar werkt ook niet....
Foto's worden nergens opgeslagen, ook niet in de cloud. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone6 werkt niet meer | bosco44 | iPhone algemeen | 3 | 24-03-15 14:20 |
icloud slaat geen foto's op, op pc | shelgiz | iCloud | 2 | 14-01-15 20:34 |
Bluetooth op Iphone6 werkt niet | Joepnieuw | iPhone algemeen | 1 | 27-12-14 02:02 |
Apps niet meer zichtbaar op iPhone6 | Amiatina | iPhone algemeen | 3 | 21-10-14 16:45 |
iphone slaat geen foto's op | schmeink | Muziek, foto & video | 5 | 29-05-12 15:28 |
|
|