//

Hoe betrouwbaar is coconutBattery voor iOS?

Hoe betrouwbaar is coconutBattery voor iOS? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Blijkbaar kan coconutBattery ook de status van iOS devices met iOS 7 of 8 bepalen. coconutBattery 3.2 - by coconut-flavour.com Hoe betrouwbaar is die rapportage? ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-04-15, 00:17
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard Hoe betrouwbaar is coconutBattery voor iOS?

Blijkbaar kan coconutBattery ook de status van iOS devices met iOS 7 of 8 bepalen.

coconutBattery 3.2 - by coconut-flavour.com

Hoe betrouwbaar is die rapportage? (vergeleken met de jailbreak tools)
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-04-15, 16:05
thespikie's schermafbeelding
thespikie thespikie is offline
• iOS 16.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Tienen, België
Berichten: 614
Standaard

Ik gebruikte dat programma vroeger altijd maar was toen nog niet voor ios.
Helaas kan ik het niet testen, heb gene mac
  #3  
Oud 14-04-15, 21:05
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Thumbs up

Geweldig dit! Ik heb meteen een donatie gedaan naar die Chris. Hier heb ik heel lang op zitten wachten.

Valt me op dat het programma maar 1 iPhone tegelijkertijd laat zien (heb er 2 aangesloten liggen aan mijn mac)

Je ziet ook goed dat als de iPhone 100% opgeladen aangeeft, dit eigenlijk nog een hele lange tijd iets is tussen de 99,1 en 99,9 is. De iPhone wordt dan nog een tijd lang verder opgeladen (met een lage spanning variërend zo tussen de 0,6 Watt en 0,2 Watt in mijn geval, zag ik)

Mijn iPhone 5s, nu 246 dagen oud, haalt na 168 laad cycli nog ongeveer tussen de 1432 - 1498 mAh van de oorspronkelijke 1550 mAh. Op dit moment is de maximum charge 1441 mAh, na een volledige kalibratie.

Hoe mag ik die cijfers interpreteren? Is dit nog een mooie voldoende? Coconut concludeert een health van 93%.

EDIT:

Hier nog een plaatje van hoe de nieuwe batterij van iFixit in de iPhone 5 zich houdt na een paar dagen


Laatst gewijzigd door ballegooier; 15-04-15 om 13:31.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
hoe betrouwbaar is dit zoekertje mobscene Koopinformatie België 9 01-08-12 11:20
Betrouwbaar of niet betrouwbaar [marktplaats] freshworks Koopinformatie Nederland 6 28-11-11 15:21
Prijzen bij kpn voor de Iphone4 (is de site betrouwbaar?) rkltnk Archief 1 25-10-10 22:20
phone 3gs 16b voor 350,- België - Betrouwbaar? ewaa Koopinformatie België 16 14-05-10 11:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:38.